Експерт: Анимационни герои в реклами пристрастяват децата към цигарите
Редактор: Недко Петров
Стопкадри бТВ
Експерт обяви основните причини България да е първа в Европа по брой пушачи на възраст между 13 и 15 години.
Според Нела Вампорова, член на екипа на СЗО в България, децата у нас са изкушавани по няколко линии.
Първата, това е примерът на родителя, тъй като ако семействата пушат, шансът детето да пропуши, е много по-голям.
Втората причина е, че децата са под постоянния натиск на рекламните кампании на тютюновата индустрия, които са таргетирани към тях.
Когато имаме продукти с вкус на бонбони, на сладолед и на шоколад, когато имаме устройства с анимационни герои на тях и дизайн, привлекателен за младите хора, когато се плаща на инфлуенсъри, чиято основна целева А група са младежи и деца да рекламират тези продукти, е ясно, че тютюневата индустрия съвсем целенасочено се е насочила към най-младото поколение, за да ги пристрасти към този изключително вреден навик, който много често е до живот, заяви за бТВ Вампорова.
Една реклама е ново едно показване във филма на герой, който им е харесва и който пуши, и това се отразява и малко или много променя мнението на децата, добави тя.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!