Експерт: Превозвачи използват различни способи за манипулиране на тахографа

23.05.2018 / 17:10 4

„Турските превозвачи, както и българските, които пътуват от Турция за ЕС, обикновено престояват на турско-българската граница 2-3 дни. Там се използват различни способи за манипулиране на тахографа, за да покаже, че водачът е почивал. Когато колоната се отпуши, всеки тръгва, всеки бърза, тъй като всеки ден задържане носи щети на фирмата”. Това заяви в ефира на NOVA Красимир Лалов от Съюза на превозвачите в България във връзка с поредната катастрофа на магистрала „Тракия”, при която турски тир удари автобус.

Лалов не изключи камионът и шофьорът да са били  3 дни на Капъкуле, да не е почивал, а тази сутрин да е заспал зад волана на магистралата.

Според Лалов вината за всички тези проблеми е комплексна.

„Понятие 3 дни да преминаваш граница, в целия ЕС не съществува. Нашата граница е много зле проектирана, това си е наш проблем. Турската е много по-спокойна”, заяви Лалов.

Той допълни още, че в България няма легитимни паркинги, на които шофьорите да почиват.

„Предполагам, както е минал границата, спрял е някъде около Хасково, в някой нелегитимен паркинг, ударил е 2 мастики, както обичат да правят, или нещо друго. Сутринта с полу трезва глава, но преуморен е тръгнал на път”, заяви Лалов.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама