Експерт разкри колко милиона ще е поддръжката на новите влакове
Редактор: Недко Петров
Стопкадър Нова Нюз
Частни компании навлизат в железопътния сектор, след като предстои да бъде обявена процедура, която е на три лота след решение на Министерски съвет. Обслужването ще бъде разделено на три - един по-голям, западния, със 75%, и два по-малки - един от 15% и друг от 11% . Това обясни Петър Бунев, председател на „Синдикат на железничарите в България“.
Влаковете, които ще бъдат разделени и пуснати на търг, а търга ще бъде за този, който иска да участва, там са дадени параметрите, че не се предоставя подвижен състав. Те не предоставят възможност за наемане на хората, които работят в базите, така че те да дойдат да оперират, продължи той.
Влаковете са държавни, линиите са държавни. На практика тук говорим само управлението да бъде от частен оператор. Интересно е обаче кой ще плаща поддръжката на новите влакове, които ще бъдат закупени. Имаме повече от 19 милиона влакови километри, като за всеки километър е 3 евро и половина поддръжката. Това означава, че към 60 милиона евро ще е поддръжката на новите влакове, добави по Нова Нюз Петър Бунев.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

