Експерт с извънредна новина за Черния петък
Редактор: Недко Петров
Стопкадър Нова Тв
Последния петък на ноември изкуши много хора да търсят изгодни сделки. Колко пари похарчихме на Черния петък и какво се търсеше най-много тази година? Отговорите на тези въпроси даде Венцислав Николов, председател на Българската ритейл асоциация.
Сравнението с миналата година от това, което ние успяхме да забележим, е, че нещата се движеха някъде около миналогодишните. Знаем, че примерно колеги, които са се занимавали със сладкарски изделия, шоколади и такива неща, имат ръст някъде в рамките на 15 до 20%. Обаче има други стоки, които са със спад. Примерно при аксесоарите за телефони, кейсове, слушалки и други подобни неща, там се забелязат спадове между 10 и 15 процента, започна Николов.
Той определи като непредвидимо поведението на потребителите на фона на инфлацията в страната.
Има например продажби през октомври, които са много по-слаби през ноември, въпреки че през втория месец не е имало намаления на стоките. Доста е объркващо и никой не може да каже защо. При много търговци обаче Черния петък ще продължи до Коледа, допълни по Нова Тв Венцислав Николов.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

2
0
