Експерти: Родителите трябва да са най-големите инфлуенсъри за децата си
кадри Нова нюз
редактор Веселин Златков
Инфлуенсърите създават успешна среда за реклама, но в дейността им има морален проблем. Той е в това, че зад цифрите и бутоните за лайк стоят хора, които си формират мнението. Това коментира експертът по маркетинг Иво Илиев в „Социална мрежа“ по Нова нюз.
Според него повечето инфлуенсъри залитат повече по популярността, отколкото към грижата за хората, които ги следват. Илиев обаче подчерта, че в съвремието е най-важно родителите да останат по-влиятелни от новите звезди на социалните мрежи. Дори и децата да следват инфлуенсъри, които демонстрират лошо поведение и начин на живот, родителите могат да обяснят на децата кое е правилно, и кое не и защо.
Експертът по социално емоционално развитие Полина Коцева пък заяви, че трябва да се обръща внимание на хората, които влияят на децата не само в интернет, а и в реалния живот. Това може да е фризьорът, който не дава на детето избор за прическата му или шофьорът на автобус, който затваря вратите под носа му. Това обаче може да са и педагози и психолози още от детската градина. „Те създават съдържание, но не в социалните мрежи, а в сърцата на децата”, коментира Коцева.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!