Европейската авиационна агенция иска разследване на "Еърбъс" след запалване на двигател по време на полет

06.09.2024 / 02:00 1

снимка pexels

Европейската агенция за авиационна безопасност (EASA) поиска днес допълнително разследване след запалване на двигател на самолет "Еърбъс" (Airbus) по време на полет, предаде ДПА.

Разследването ще бъде насочено към част от флотилията А350, съобщи пред ДПА европейската агенция.

Двигателят на самолет A350-1041, изпълняващ полет от Хонконг за Цюрих, се запали малко след излитането му в неделя, 1 септември. Пожарът беше незабавно потушен и самолетът се върна благополучно обратно в Хонконг, допълва БНТ. 

Не е ясно какви са точните изисквания на агенцията за предстоящото разследване, което тя описва като "предпазна мярка". Европейската агенция за авиационна безопасност възнамерява да публикува допълнителни подробности.

Европейският самолетостроител "Еърбъс" обяви, че приема предоставената от агенцията информация и работи в тясно сътрудничество с властите.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
3
0
kris (преди 2 месеца)
Рейтинг: 392668 | Одобрение: 66933
Силната конкуренция с Еърбъс ли е причината краката на Боинг да се разклатят ? Създателят на великите Б-17 и Б-52, на изтребителите Ф-15, Ф-18 и Ф-22, на първия реактивен пътнически лайнер Б-707, най-масовия Б-737 и великя Б-747 Джъмбо, на хеликоптера с 2 перки СН-47, на първия луноход, на шатълите, ракетите и сателитите ?! От тук започват конспирациите : Бракувани детайли, недоглеждане, или  новата компютърна програма MCAS която е виновна вече за 2 катастрофи и вдига носа на самолета с 2.5 градуса, вместо с 0.6, дъщерните компании, повече от 50 като Спайрит.....? Първо имаме недоглеждане на ФАА, после  проблемите почват с гълтането на МакДонъл Дъглас 1997 и промяната на корпоративната структура, което прави Боинг бизнес компания, а не инженерна фирма каквато беше.....Дали Еърбъс няма да повтори грешките на Боинг, докато той си чисти бардака.....? Парите както казват американците не са най-важното – те са единственото !
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама