Гражданин за ВиК-Варна: Сложиха водомер с дистанционно отчитане и пак пишат сметките служебно. Попитах защо - сметката ми стана двойна

07.10.2020 / 13:37 2

илюстрация: Булфото

Варненец изпрати до „Петел“ коментар и оплакване за работата на ВиК – Варна. За да не е голословен, той приложи и копие от имейлите, които си е разменил с водното дружество. „След като преди два месеца замениха работещия водомер на семейното ни жилище (къща с 2 апартамента) с водомер с дистанционно отчитане на показанията, не е извършено нито едно реално отчитане. На въпроса ми - защо, не получих отговор. Вместо това бях възнаграден с двойна сметка“, разказва Петър Стоев.

Ето какво допълва той в своето писмо:

„Приемам двойната сметка като заплаха и показване на мускули от страна на монополиста. Отговора им го доказва: "съгласно нашите общи условия можем да начисляваме служебно!".

Логично следва въпроса: след като ще начислявате служебно каквото си искате потребление, защо похарчихте над 15 милиона лева на клиентите си за последните 5 години, за закупуване и монтаж на водомери с дистанционно отчитане?

Какво се получава? От една страна - начисляване на двойни сметки, от друга страна - харчене на пари, и вследствие на това, повишаване на цените.

До кога? Не стига това, че плащаме всички течове на неподдържаната ВиК мрежа и разхода на неплащащите сметките си потребители от махалите, но плащаме и за "договори сключени по ЗОП", като не е ясно за какво са, след като не се изпълняват.

Искането ми беше много просто: да ми се преиздаде неправилно издадена фактура. Вместо да направи това и случая да бъде забравен, монополиста ВиК Варна реши да демонстрира, че може да прави каквото си иска. Това наложи да се обърна към всички засегнати институции, които ако не вземат отношение по случая ще докажат, че монополиста ВиК Варна наистина може да право каквото си иска, че е безконтролен и ненаказуем. По тази причина се обръщам и към медиите.

Считам, че на такива случаи на недопустимо арогантно отношение и грабеж следва да се дава гласност и съм убеден, че в резултат на това ще се обадят още много потърпевши и логичния завършек ще бъде търсенето на съдебна отговорност.“

От кореспонденцията между Петър Стоев и ВиК става ясно, че му е отчетена служебна консумация, защото не е осигурил достъп до новия си водомер с дистанционно отчитане. Гражданинът обаче твръди, че това просто не е вярно, защото в дома му винаги има човек. 



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама