Haй-гoлямaтa ĸoмпaния зa eлeĸтpoннa тъpгoвия Аmаzоn oтвapя физичecĸи мaгaзин зa дpexи

21.01.2022 / 06:00 0

Кадър, Уикипедия, Joe Mabel

Първата локация на така наречения Amazon Style ще е предградието на Лос Анджелис Глендейл, а магазинът ще отвори врати по-късно тази година, съобщиха от компанията.

Там ще се предлагат дамски и мъжки дрехи, обувки и аксесоари от някои добре познати и нови марки, а цените ще привличат купувачи търсещи и по-евтини, и по-луксозни стоки, пише CNBC, цитирани от money.bg.

"Ще предлагаме дрехи на цена от 10 долара, но и дизайнерски артикули за 400 долара. Ще се опитаме да привлечем купувачи с всякакъв бюджет", обяви управляващият директор на Amazon Style Симона Васен.

Площта на магазина ще е около 3 000 квадратни метра - малко по-малка от средния универсален магазин.

През годините Amazon постепенно увеличава продажбите на дрехи. Миналия март Amazon изпревари Walmart като търговец на дрехи номер 1 в САЩ, според изчисления на Wells Fargo, а продажбите на дрехи и обувки на Amazon в САЩ са нараснали с приблизително 15% през 2020 г. до над 41 милиарда долара.

Нова концепция

Amazon ще въведе своя концепция за пазаруване във физическите магазини за дрехи. За да пазаруват в магазина купувачите ще разчитат най-вече на своя смартфон, чрез който ще разгледат артикулите.

Когато влязат в магазина те ще могат да видят само част от продуктите - в един размер и цвят на конкретен артикул. Останалите размери и видове на всеки продукт ще се съхраняват в задната част на магазина. След като влязат в приложението на своя смартфон, трябва сканират QR код на артикула, за да видят какви размери и цветове има, както и какви са оценките за него от други купувачи. Ще им бъде предоставяна и друга информация като персонализирани препоръки и т.н.

"Така ще предлагаме по-голям избор за клиентите, без да се налага да се ровят по рафтовете, за да намерят правилния цвят и размер", заявява Васен.

След като сканират QR кода на даден артикул, купувачите могат с един бутон да го "изпратят" в пробната или директно на касата за да го купят.

В пробните Amazon ще има дисплеи, които купувачите могат да използват, за да оценяват артикули или да поискат друг размер, друг артикул, които да им бъдат донесени в пробната. Купувачите ще имат достъп и до историята на покупките си в магазина в приложението Amazon.

Подобно на други концепции за търговия на дребно на Amazon, магазините Style ще съчетаят онлайн и офлайн пазаруването.

Компанията започна да навлиза във физическата търговия на дребно, когато отвори книжарница през 2015 г., след което придоби веригата магазини Whole Foods за 13,7 милиарда долара. Има и собствена верига супермаркети.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама