Хиляди долари за пост: Eто кои са инфлуенсърите
Всеки ден се сблъсквате с тях. Вероятно не го знаете, дори и не подозирате. Вероятно дори не знаете кои са и с какво се занимават, съобщава bgonair.
Но със сигурност сте чували за инфлуенсърите. Лидери на мнение в социалните мрежи. Павел и Христо са хора с опит в сферата на влогърството, а вече и печелят от това си занимание.
Международната статистика показва, че тази година лидерите на мнение са още по-търсени от различни фирми спрямо предходните години, показва Bulgaria ON AIR.
През 2018 г. фирмите са отделили средно между 25 хиляди и 100 хиляди долара от бюджета си за инфлуенсъри.
Някои фирми споделят, че търсят специалисти в дадената област, в която е продуктът им, тъй като така мнението на инфлуенсъра е по-значимо за целевата им аудитория.
Понякога, за да бъдат забелязани от фирмите, хората с много последователи в социалните мрежи рекламират безплатно. Това е инвестиция с надеждата компанията да започне и да плаща за тази реклама на продукта.
Понякога и с четирицифрени суми. Понякога заплащане може и да няма. Честа практика е инфлуенсърите да рекламират продукта, а фирмата да им го подарява.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!