Икономист: Кампания за ваксиниране не се прави със смарт часовници

20.10.2021 / 08:07 1

Редактор: Недко Петров

e-mail: nedko_petrov_petel.bg@abv.bg

Кадър Нова Тв

Ако се върнем назад във времето още при предходното управление редовно на Борисов, големият проблем лично за мен беше липсата на адекватна информационна кампания, примерно свързана с ваксинирането, защото със санкции, с наказания, с локдаун, лично според мен по-скоро ще има, като теглим чертата, един негативен ефект от гледна точка на здравната криза, за икономическата да не говорим.

Това каза икономистът Владимир Сиркаров по Нова Тв.

Въпросът тук е, че мерките, които се предприемат именно към това да информираме хората в това море от дезинформация и фалшиви новини, свързани с ваксинирането, все още не се прави. Видяхме някаква странна кампания, свързана със смарт часовници или нещо подобно, с някакви есемеси. Не се прави така и си мисля, че въпреки че е закъсняло, от гледна точка на институциите, на обществото като цяло и медиите също, трябва да се покаже ясно, че процесът по ваксиниране е нещо, което трябва да върви по-ускорено и че в крайна сметка в едни такива бурни времена администрацията трябва да има планове с поне една-две стъпки напред, а не да реагира на момента, каза още Владимир Сиркаров.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
0
0
Радостин (преди 3 години)
Рейтинг: 163183 | Одобрение: 8728
Ти ни кажи как се прави.
Всеки да си получи заслуженото !

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама