Изместиха Дара и Стоичков от Кауфланд
Кадър Фб
Прекрасните деца изместиха Дара и Стоичков, пише Plovdiv Daily
Красивите умове на Пловдив Демира Недева и Димана Праматарова станаха лица на кампанията на “Кауфланд” – “Смятай”. Заедно с Деян Божков от Американския колеж възпитаничките на Математическата гимназия под тепетата се включват в информационната кампания за предстоящото присъединяване към еврозоната. Целта ѝ е да обяснява по ясен и точен начин превалутирането по фиксирания курс на БНБ на 1 евро за 1,95583 лв.

Тримата са сред най-изявени млади математици в България, прославили с успехите си страната ни, а лицата им вече са по билбордовете, измествайки поп звездата Дара и гения на футбола Христо Стоичков. Демира Недева е печелила множество национални и международни отличия, част е от няколко национални отбора по математика. Тази година тя ще е първокурсничка с пълна стипендия в Станфорд, където е приета на ранно класиране.
Димана Праматарова е носител на много награди от международни и национални конференции по математика. Тя се представи брилянтно в тазгодишното издание на RSI’25 (Research Science Institute) в Massachusetts Institute of Technology (MIT), Boston, USA. Бъдещата дванайсетокласничка от МГ “Акад. Кирил Попов” се класира в топ 5 на бис-презентациите от всички 100 участници за изключителното представяне на своя научен проект по математика на тема “Weighted and Bounded Catalan numbers and their periodicities”.
Деян Божков е лауреат на специалната награда „Млади таланти“ на Института по математика и информатика към БАН и първенец от международния фестивал “Млади математици”.
В поредица от образователни клипове в кампанията тримата успешни млади българи ще ни подготвят за навлизането на еврото. Видеата поетапно ще бъдат представяни в публичното пространство.
“В месеците до преминаването ни към еврото за нас е много важно да създадем среда на максимално доверие, в която клиентите ни да се чувстват спокойни. Всеки един от етикетите ни се превалутира по фиксирания курс на БНБ и всеки наш клиент трябва да е абсолютно сигурен в това. С новата ни кампания „Смятай!“ освен, че искаме да внесем повече спокойствие сред клиентите ни, започваме дългосрочно партньорство в подкрепа на математическите таланти на България”, съобщават от Кауфланд.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

0
0
