Извънредно: Пълна и официална версия за катастрофата с руския Ан-148

13.02.2018 / 17:22 7

Катастрофата с руския Ан-148, при която загинаха всичките 71 души на борда в неделя, може да е причинена от неверни данни са скоростта на полета, които са резултат от обледеняване на датчик. Това съобщи разследващата комисия след разчитането на полетните данни от черна кутия, цитирана от ТАСС, предаде Блиц.



Предварителният анализ на регистрираната информация, а и анализът на аналогични случаи в миналото, позволява да се предположи, че фактор за развитието особена ситуация в полета може да са били неверните данни за скоростта на полета на индикаторите на пилотите, което от своя страна, видимо е било свързано с обледеняването на тръбите на Пито при изключено състояние на системата за подгряването им, се посочва в съобщение на Междудържавния авиационен комитет (МАК).

Разчетените полетни данни в черната кутия (за още 15 полета) показвали, че при тях подгряването на датчиците се включвало преди излитането.

Самолетът се ударил в земята 6 минути след излитането. МАК посочва, че на височина 130-150 м екипажът включил автопилота, а извънредната ситуация започнала около 2 мин и 30 сек след излитането на височина около 1300 м и приборна скорост 465-470 км/ч. В този момент записаните данни показали разминаване между показанията на датчиците за скорост. За 30-ина секунди разминаването достигнало 30 км/ч, последвала команда от екипажа за изравняване на приборите, тя била повторена на височина 2000 м, когато разминаването се увеличило. А след нея бил изключен автопилотът.

Показанията за скорост от различни датчици силно се разминавали - един показвал 0 км/ч, друг - 540-560 км/ч.

След което показанията на втория започнали бързо да падат (до 200 км/ч и по-малко), самолетът интензивно се снижавал с ъгъл на пикиране 30-35 градуса. Преди сблъсъка със земята показанията от единия модул били 0, а вторият показвал 800 км/ч. Освен това 4-5 секунди преди сблъсъка самолетът се накренил надясно, като показателят достигнал 25 градуса.

Пътническият самолет Ан-148 на „Саратовски авиолинии“, изпълняващ полет от Москва за Орск, се разби на 11 февруари минути след излитането от летище „Домодедово“ в Раменски район на Подмосковието.

Анализът на причините за катастрофата продължава, посочва МАК.

Всяка минута очаквай сензационна новина в PETEL.BG!

Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg 24 часа в денонощието! 

Публикувай директно сам без цензура във "Фейсбук" групата ТИ, РЕПОРТЕРЪТ! Снимай и пускай всичко интересно!

За реклама виж - https://petel.bg/advertising-rates.html


Коментари
Коментирай чрез Facebook
0
1
Mercenary (преди 3 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
Летете с руските самолети, че не останаха.
2
0
unit747 (преди 3 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
Тези тръби се нагряват до червено  няма как да замръзнат може да не са сработили  поради повреда или отоплението да не е било включено това вече е грешка на екипажа. Има много неясноти  в тази катастрофа споменаваше се нещо за части от друг летателен апарат в полето  после тази версия се промени сякаш  по руските полета никнат чаркове на вертолети освен това частите на самолета са пръснати на огромна площ нещо нехарактерно за  удар в земята. Къде е сега оня инструктор героят на СССР Мохамед Толбаев  от обедната статия посветена на катастрофата който приравни  с лека ръка десетките си хиляди колеги от цял свят които летят всеки ден с плеари които си цъкат Микрософт Флайт Симулатор на домашния комп колкото да запълнят времето да го видим как ще излезе от тая ситуация развила се само за две минути.Точно защото е летец изпитател трябва да е наясно че думите които е изрекъл са недопустими - нещастието идва бързо и може да се случи на всеки.
3
2
До marin (преди 3 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
Ами отговорността за "пълната непригодност и опасната конструкция и оборудване на този модел" носи конструктора и производителя т.е. АНТК  "Антонов" Киев/Украйна!  За съжаление на някои .............не е Русия и Путин!
2
3
До Mercenary (преди 3 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
Само руски самолети ли катастрофират бе изрод?
2
2
Mercenary (преди 3 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
Руската некадърнос и безотговорност за човшкия живот се прояви вече два пъти. В амките на почти една година паднаха два пътнически самолета с много жерти - Ту 154 с военния ансамбъл и този самолет.
2
3
marin (преди 3 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
което  показва  пълната непригодност и опасната конструкция и оборудване на този модел...кой носи отговорността???
1
1
Я (преди 3 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
ТАКОВА ЗАМРЪЗВАНЕ НА ТРЪБИТЕ НА ПИТО ДАВАХА ПО НЕЙШЪНЪЛ ГЕОГРАФИК. ТОГАВА САМОЛЕТА ПАДНА В РЕКА. ЗАБАВИХА ГО ПРИ ИЗЛИТАНЕ А ВАЛЕШЕ СНЯГ И НЕ ПОВТОРИХА РАЗМРАЗЯМАНЕТО. ПОКАЗАНИЯТА БЯХА ЧЕ СА С ВИСОКА СКОРОСТ А В СОЩНОСТ СКОРОСТА БЕШЕ МНОГО НИСКА И НЕ УСПЯХА ДА НАБЕРАТ ВИСОЧИНА. ПОВЕЧЕТО ОТ КАТАСТРОФИТЕ СЕ СЛУЧВАТ И ПОРАДИ ГРЕШКА НА КАПИТАНА. НЕДОСТАТЪЧНА КВАЛИФИКАЦИЯ И НЕДОБРО ТРЕНИРАНЕ ПРИ АВАРИИНИ СИТУАЦИИ. ПОВЕЧЕТО ОТ ПИЛОТИТЕ СА СВИКНАЛИ ДА СЕ ОСЛАНЯТ НА АВТОПИЛОТА КОЕТО ГИ ПРАВИ УЯЗВИМИ. ТУК СЛУЧАЯТ Е ИДЕНТИЧЕН. ЗАМРЪЗВАНЕ ГРЕШНИ ДАННИ ОБЪРКВАНЕ НА КОМПА И НА ПИЛОТИТЕ И РЕЗУЛТАТА Е ПЛАЧЕВЕН.
Напиши коментар

Последни новини
Форум
 

 
Всички права запазени © 2011 - 2018 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама