Какви софтуерни решения предлагат от Смарт Софт и защо да ги изберем за бизнеса
Обработката на документи е не само податлив на грешки процес, но и занимание, което отнема време и може да струва много на компанията, ако се разчита само на човешкия труд. Ръчната работа може да е била ефективен (и единствен) вариант в миналото, но днес има много по-добри опции като продуктите на Смарт Софт. Компанията предлага на потребителите софтуерни решения с голям обхват и широко приложение – използват се в различни бизнес сфери и са в полза на компаниите в много отношения.
Как да оптимизираме счетоводните процеси?
Ако в миналото е било немислимо да се използват технологии за обработката на документи като фактури или формуляри, днес това е стандартна практика, която се свързва с доста ползи. От оптичното разпознаване на символи до автоматичното сканиране на фактури – всяка една от тези операции може да бъде обект на пълна автоматизация и да е съпътствана от точни резултати. Прочетете повече на английски език тук.
Интелигентното улавяне на данни и архивирането на документи е също сред възможностите, които Смарт Софт предлага на вниманието на потребителите. Компанията представят пред аудиторията софтуерни решения, които помагат за скъсяване времето за обработка на фактури (и други документи), както и отменя необходимостта от осигуряването на физическо място за тяхното съхранение. Всичко това е в полза на служителите в счетоводния отдел, но и помага за утвърждаването на бизнес позициите в силно конкурентна среда.
Иновативният софтуер на Смарт Софт е подходящ не само за компании, но и за частни лица, тъй като е средство за рационализиране на работните процеси и за постигането на по-точни резултати при обработката на фирмената информация. Той подобрява рентабилността на компанията (с него може да се осъществи пълен контрол на паричните потоци), елиминира риска от грешки (ръчната работа е податлива на такива) и спестява време на служители (могат да се фокусират върху други задачи).
Какви софтуерни решения предлагат от Смарт Софт?
Възможностите на софтуера са доста разнообразни. Той е интелигентен начин да оптимизираме счетоводните процеси, разчитайки на следните функционалности:
- автоматична класификация на документите – правилното организиране на голям обем от документи може да се окаже непосилна задача за служителите на дадена компания. Благодарение на софтуера им класификацията ще се превърне в лесен за управление на процес, който се определя още като гъвкав и резултатен – вижте повече тук (EN);
- оптично разпознаване на символи – технологията е революционна по същността си, защото позволява трансформирането на сканирани документи (изображения) в ПДФ вариант, който е лесен за обработка и архивиране. Дори и документът да е с лошо качество, софтуерът има потенциала да се справи с това предизвикателство и да извлече нужната информация. Дигитализирането на хартиените документи улеснява счетоводната работа и позволява лесното управление на голям обем от фактури и др.;
- автоматична обработка на фактури – компанията представят технология, с чиято помощ се постига отлична организация на фактурите, които се обработват с висока точност. От дигитализацията на хартиените документи до извличането на ключовата информация от уеб портали и имейли (може да работи с формати като JPEG, PDF, TIFF, GIF и PNG), софтуерът е must-have за всяка една модерна компания, която иска да рационализира счетоводните процеси и да минимализира риска от банални грешки;
- софтуер за автоматизиране на задълженията – забавянето на плащанията по фактури или двойните плащания не са нещо непонятно за компаниите. Подобни грешки се случват по време на ръчната обработка на документите (най-често), но със софтуера на Смарт Софт те могат да бъдат напълно елиминирани. Технологията дава възможност за валидирането на финансовата информация, както и за получаването на подробни анализи, свързани с паричните потоци.
Софтуерните решения са достъпен начин за поддържането на изрядно счетоводство, което стои в основата на бизнес успеха. Автоматизацията на процесите ще подобри точността, с която се обработва и експортира информацията – взаимодействието с доставчици, клиенти и партньори на компанията трябва да почива на доверие и лоялност, а с технологии като тези това ще бъде напълно възможно.
Източник на английски thequaichaberfeldy.co.uk
*публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
За да продължите, трябва да се регистрирате в сайта