Карастоянова: Нов модел повиши цените на стоките
Редактор: Недко Петров
Стопкадър Нова Тв
Седемлевовия ръст на потребителската кошница за една година хвърли в смут българите. Ръстът на цените обаче се приема спокойно от експерт по туризъм. Според Полина Карастоянова за това си има логично обяснение.
Политическата екстраполация на темата с еврозоната хвърли една така засилена по-висока чувствителност върху темата. И един, бих казала, опит поне за създаване на напрежение и на известна така даже истерия в някои политически говорители. Но всъщност, ако погледнем малко по-широко макроикономическите показатели и тяхната проекция, ние ще отчетем, че още от ковид пандемията започна един бум на онлайн търговията, заяви Карастоянова.
Защото беше удобно да пазаруваш от вкъщи и от телефона си, след което вече след ковид потреблението в много аспекти в туризма, със сигурност един от тях са стоки от всякакъв характер - висок клас стоки и колекционерски стоки, скъпи вина, скъпи чанти, всичко това създаде един своеобразен модел на поведение с потребление. Което всъщност не беше характерно до 2019 година или поне в процентно отношение е доста по-активно, добави в „Пресечна точка“ Полина Карастоянова.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

