Клиент на ЕМАГ.БГ: Купих си СУПЕР телефон! Но не ме чуват, като говоря и батерията пада от раз
Нашият читател Петър Колчаков алармира за проблем с електрония магазин Emag.bg.
Той си купил телефон оттам, който е „супер”, като изключим два дефекта.
Ето и патилата на Колчаков и неговата жалба до Емаг.бг.
"На 22.11.2013г. си поръчах телефон:
На 25.11.2013г. получавам телефона.
След едноседмично ползване на телефона включващо - оплакване на клиентите, че ме чуват много слабо - тествах микрофона като записвах звук с вградената програма - диктофон и запис на видео с аудио при всякакви настройки - установих, че наистина има проблем с микрофона на самия телефон.
На 3.12.2013г. след безуспешни опити да се свържа по телефона с ЕМАГ, написах е-mail с оплакванията от телефона. Написах няколко от различни мои пощи, за да съм сигурен че ще ми получат съобщението.
Никакъв отговор.
И така до 5.12.2013г. когато в 11:16 часа получавам мейл със следния текст:
„Добър ден,
Моля да направите севизният формуляр, който се намира в нашият сайт.
Ние ще Ви изпратим куриер за наша сметка.
Моля да опишете в поле за дефект какъв е проблема.
http://info.emag.bg/pick-up-return
Хубав ден!
С уважение,
******“
Веднага попълних формуляра, като написах, че желая куриера да вземе от мен телефона на следващия ден - 6.12.2013г. и получих входящ номер:
„Вашата молба беше регистрирана под номер 52160.
Молим да запазите този номер.“
Това се случи на 5.12.2013г.
Днес 11.12.2013 г. още не е дошъл куриер за да вземе телефона и да го занесе в сервиз.
Друг проблем, който установил Колчаков е с батерията. Тя се разрежда нормално до 63 процента и след рестартиране пада на 33 %. Той показва и диаграма:
Petel.bg ще предостави право на отговор на компанията.
*името на служителката на компанията се пази редакцията