Клиент на ЕМАГ.БГ: Купих си СУПЕР телефон! Но не ме чуват, като говоря и батерията пада от раз

11.12.2013 / 17:39 38

Нашият читател Петър Колчаков алармира за проблем с електрония магазин Emag.bg.

Той си купил телефон оттам, който е „супер”, като изключим два дефекта.

Ето и патилата на Колчаков и неговата жалба до Емаг.бг.

"На 22.11.2013г. си поръчах телефон:

На 25.11.2013г. получавам телефона.

След едноседмично ползване на телефона включващо - оплакване на клиентите, че ме чуват много слабо - тествах микрофона като записвах звук с вградената програма - диктофон и запис на видео с аудио при всякакви настройки - установих, че наистина има проблем с микрофона на самия телефон.

На  3.12.2013г. след безуспешни опити да се свържа по телефона с ЕМАГ, написах е-mail с оплакванията от телефона. Написах няколко от различни мои пощи, за да съм сигурен че ще ми получат съобщението.

Никакъв отговор.

И така до 5.12.2013г. когато в 11:16 часа получавам мейл със следния текст:

„Добър ден,

Моля да направите севизният формуляр, който се намира в нашият сайт.

Ние ще Ви изпратим куриер за наша сметка.

Моля да  опишете в поле за дефект какъв е проблема.

http://info.emag.bg/pick-up-return

Хубав ден!

С уважение,

******“

Веднага попълних формуляра, като написах, че желая куриера да вземе от мен телефона на следващия ден - 6.12.2013г.  и получих входящ номер:

„Вашата молба беше регистрирана под номер 52160.

Молим да запазите този номер.“

Това се случи на 5.12.2013г.

Днес 11.12.2013 г. още не е дошъл куриер за да вземе телефона и да го занесе в сервиз.

Друг проблем, който установил Колчаков е с батерията. Тя се разрежда нормално до 63 процента и след рестартиране пада на 33 %. Той показва и диаграма:

Petel.bg ще предостави право на отговор на компанията.

*името на служителката на компанията се пази редакцията


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама