Колко платиха партиите на медиите в предизборната кампания досега
Колко са платили 27-те регистрирани за изборите за Европейски парламент партии, коалиции и инициативни комитети за медийно отразяване досега в предизборната кампания? Справка на Института за развитие на публичната среда, публикувана от "Отворен парламент", показва каква е картината към 15 май, пише offnews.bg.
Наблюдението обхваща официалните страници на 44 национални и регионални медии – 11 телевизии, 3 радиостанции, 16 вестника и 14 информационни сайтове и агенции.
Ето какво показват данните:
Най-голяма е сумата, платена от БСП, следват ГЕРБ и Воля. Най-малката сума на този етап е на независимият кандидат за евродепутат и бивш военен министър Николай Ненчев.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!