Кошмар с Боинг 737-800 със 189 пътници на летището в Сочи

19.08.2024 / 21:57 17

Кадър Х, Некста

Опашката на самолета Boeing 737-800 докосна пистата и беше сериозно повредена, предаде NEXTA. Машината беше спряна от полет. На борда е имало 189 пътници и седем членове на екипажа. Няма пострадали, твърдят от летището, предаде Актуално.

Броят на повредените руски самолети расте всяка година. Русия не може да купува западни резервни части заради санкциите. Авиопревозвачите трябва да използват компоненти с изтекъл срок на годност, рискувайки живота на пътниците.

 


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
2
0
Серж (преди 3 седмици)
Рейтинг: 191373 | Одобрение: 37688
Няма нищо! Всичко е наред! Аз разбрах, че не търсиш конфликт още в началото. Затова и не си позволих да бъда груб. Не е необходимо!...А иначе, в хангарите на Балкан сме ремонтирали доста повреди по фюзелажа, атакуващите ръбове на предкрилките, ВНА-та на двигателите, дъната на корпусите. Усилвали сме крилото на Ан24. Съвместно с представители от завода, разбира се. Монтираха се едни дебели плочи отдолу до центроплана, които подсилиха конструкцията. Но пък за сметка намаляване броят на пътниците, заради увеличеното общо тегло. И всичко това го правеха авиошлосерите. Естествено, по указания на технолозите. В АТБ Варна познавах няколко души от тях - Калчо, имаше един възрастен, слаб човек, наричаха го Попа...Смътно си спомням за едно младо момче, за което разбрах след години, че е починало от "лошата" болест, съвсем младо...Тогава шеф на АТБ - то беше Байчо Андреев. Лека му пръст! Имаше един началник на ОТК в хангара - Черелов! Много кадърен и взискателен инженер...Много добре сме работили с тях! После...Нещата тръгнаха зле за всички...
1
0
robotron2000 (преди 3 седмици)
Рейтинг: 32700 | Одобрение: 5315
аз съм се занимавал със наземната техника на летището, иначе браво много дипломи много нещо но първият пост ми прозвуча малко като пълен лаик та за това така малко остро реагирах. Всъщност това е много сложен ремонт а аз си помислих че едва ли не с чукла и с фаса ще му биеш два чука и ще се изправи така поне ми прозвуча. не съм имал намерения да те обидя извинявам се, сори ако съм те обидил напоследък всички ни напече слънцето :blush::unsure:
2
0
Серж (преди 3 седмици)
Рейтинг: 191373 | Одобрение: 37688
Роботрон, моите дипломи са от ВНВВУ Долна Митрополия, инженер самолетоводител и от ВВА Жуковски и Гагарин - Воронеж, авиоинженер двигател и планер, командно инженерен профил. Ако мислиш, че над 15 години пилот в изтребителната авиация и още около 12 в гражданската авиация( АК "Балкан";) и за капак още няколко години в тежкия регламент последвите три от които в комисията по разследване на авиопроизшествията  са повърхностен опит и омаловажаване на нещата...Извинявай, ама посочи, каква квалификация и опит имаш ти в авиацията. Ще се радвам, ако се окаже, че си колега и че се познаваме!Усмивка А дамолетът, който излезе от полосата беше ВТD. Лично ръководех отстраняването му от полосата през нощта, като зам командир на отряд Ту5...След измерване с лазерния теодолит се оказа, че корпусът му е недопустимо деформиран(гофри) и Ботев взе решение да бъде бракуван! Лично подписах протокола за бракуването му...А на пилота не му направиха нищо...Защото беше сина на главния пилот на Балкан...Попитай ако познаваш някой от техниката, който е работил по него време на летището да ти разкаже. Но се съмнявам, че почти всички вече са пенсионери, като мен или вече са покойници...Намусен Светла им памет на колегите!!!
1
0
robotron2000 (преди 4 седмици)
Рейтинг: 32700 | Одобрение: 5315
не го обиждам нямам намерение да го обиждам, още повече че по авиацианните терминологии като го чета изглежда на доста по голям от мен на години но някакси си ги представя много лесно нещата и вкарва хората в заблуда, при подобно обстоятелство малка драскотинка три дена се изреждаха механници да гледат дали става или не става да лети колкото за дуралуминия занимавал съм се и е много гаден материал за работа има ли остър ръб или дълбока драскотина точно от там запуква след време и става страшно има паднал самолет точно от такъв ремонт на задната част мисля че беше френски не помня вече. :errm: за едно сме съгласни всички че работата трябва да се свърши сигурно и както трябва защото от това зависи животът и здравето на хората 
2
0
kris (преди 4 седмици)
Рейтинг: 374599 | Одобрение: 63224
Робо, няма нужда да обиждаш Серж.....Той е нашият авиоспец и от обиди в нашия малък свят наистина няма нужда.....Никой не е печелил, като плюе другите....само си наврежда на имиджа.....!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
0
1
robotron2000 (преди 4 седмици)
Рейтинг: 32700 | Одобрение: 5315
Серж гоуем специалист си сигурно си летял на някоя пръскачка на лайна в селската авиация нема лошо и там трябват кадри,  знаеш ли там как са застъпани елементите един съ сдруг и как се вадят трябва да махнеш поне още два преди тях като си такъв специалист що не оправихте оня дето излезна от пистата и изкриви носовият колесник и структурата дето го придържа а го разчастихте :pouty::wassat: а еърбуса със спуканите лонжерони къде е и той сега и къде са Шлосерите когато ти потрябват. имай предвид че сега разззия в момента може да си цунка само гъзо никой западен специалист няма да отите там тука в БГ кога сте правели ремонт на фюзелажа :blink: тея неща точно ти трябва да ги разправяш на твоите преатели, аз съм работил на летище и знам от първа ръка нещата как стоят ще го оправиш айде върви го управи ние ще стоим тук и ще гледаме :wassat:
2
0
Серж (преди 4 седмици)
Рейтинг: 191373 | Одобрение: 37688
Ще го напиша отново БАВНО защото си от всезнайковците...ВСЕКИ елемент от конструкцията на тялото, който е увреден се оглежда, изследва и оценява, като състояние...Дъгласно изискванията на Технологията за ремонт се взема решение дали да бъде заменен или не. Замяната може да се изпълни цялостно или само в увредения участък. В конкретния случай има частично разкъсване на обшивката на фюзелажа и увреждане на част от конструктивните елементи на тялото. Всичко това е отстранимо и се изпълнява основно от авиационните шлосери, под контрола на супервайзорите(бившите ОТК). Не те знам, с какъв дурал си работил, колко и къде, но да ми дава акъл някакъв любител, който чете от гуглето...Сори, ама не!...На мен животът ми е минал в пилотската кабина и в техническия регламент...Така че...Отивай да се правиш на голям разбирач пред хората от твоята компания, с които играеш на карти. А авиацията я остави на нас - професионалистите!..8-)
0
4
robotron2000 (преди 4 седмици)
Рейтинг: 32700 | Одобрение: 5315
Серж кое се подменя виждал си самолет само на снимка май виж че има криви стрингери отзаде поне хубавата част е че е зад болкета и тази част не е под кабинно налягане но туй за да стане качествен ремонт трябва да дойдат инжинерите от бойнг и да преценят дали с разнитване на няколко панела от фюзелажа и със смяната на няколко стрингера ще стане или трябва да се заменя опашката как смяташ да го облечеш отгоре както зазка ти въобще с дурал работил ли си аз съм работил и мога да ти кажа че една дълбока черта само след време става пукнатина моля далеч ръчичките от самолети :wassat:
2
1
Серж (преди 4 седмици)
Рейтинг: 191373 | Одобрение: 37688
Много станахте авиоинженерите в този форум, напоследък...:wassat: Големи разбирачи, големи авиатори...:devil: КОЯ по-точно "опашна част" ще сменяш? Че като те чета - напълно ти е непонятна конструкцията на корпуса на самолета! А за ремонт - дори и не си чувал...Всичко се ремонтира, мой човек!!! Правят се огледи, изследват се елементите и всичко, което е увредено се подменя...Само ако видиш технологията, какви огромни тухли е и ще ти прилошее...:devil:
1
4
robotron2000 (преди 4 седмици)
Рейтинг: 32700 | Одобрение: 5315
Серж то така се оправя самолет тук се налага замяна на цялата опашна част за да стане безопасен за полет другият вариант е пияните ватенки да го закърпят отгоре като жигула докато един момент не се откъсне опашката като на оня дето твоите "шлосери" са го ремонтирали..
3
1
Серж (преди 4 седмици)
Рейтинг: 191373 | Одобрение: 37688
Който не тримира, а тегли само щурвала:dizzy:...Не е първи случай в авиацията. Обикновено се случва или при порив на вятъра, или при недостатъчна скорост, или при голям ъгъл на кабриране...Шлосерите ще го оправят.8-)
1
5
robotron2000 (преди 4 седмици)
Рейтинг: 32700 | Одобрение: 5315
нали русия може да си произвежда летящите кенефи сама за какво и е западът

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама