Кой ще е вкусът на 2018 г.
След като компанията Pantone обяви ултравиолетовото за цвета на 2018 г., вече сме наясно кой ще бъде и вкуса на настоящата година.
Швейцарската компания Firmenich, втората най-голяма в света за разработка на вкусове и аромати, съобщи, че смокинята е вкусът, който ще доминира 2018 г.
Очаква се популярността на средиземноморския плод да нарасне многократно през следващите 12 месеца. От друга страна, още от 2012 г. насам количеството на продукти с аромат на смокиня се е увеличило с цели 80%, пише вестник Гардиан.
Една от причините за избора на Firmenich е именно огромната популярност на плода в последно време. Според медиини проучвания на компанията, смокините са един от най-популярните плодове в Instagram, с хаштаг, който към момента има близо един милиона поста.
От Firmenich заявяват също, че искат да заложат тренд, който символизира здравословен и автентичен живот, и смокинята е най-добрият пример за това. Освен че е изключително визуално атрактивен плод, тя е и богат източник на ценни и редки минерали като магнезий, манган, калции и фосфор. И, разбира се, е нужно допълнение за всяка пълноценна диета.
lifestyle.bg
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!