Криза във "Фолксваген" изправи на нокти целия автомобилен бранш
кадър Ютуб "Фолксваген" (Volkswagen Group)
Целият автомобилен бранш се вълнува от трансформацията, която се случва във "Фолксваген", един от най-големите производители в света на леки коли и №1 в Европа. Кризата във "Фолксваген" до голяма степен касае и другите производители в Европа.
Това прогнозира в интервю пред БНР Ралф Петров, главен редактор на българското издание на "Аутобилд," след като стана ясно, че автомобилният концерт закрива 6 завода и съкращава 20 000 работници.
"Хората се вълнуват от поддържането на автомобила и трябва да знаят какви автомобили ще се ревизират и как ще се поддържат. До голяма степен това е регулирано в Европа. В България има сервизи на официалните вносители и независими сервизи, които трябва да имат достъп до фирмената документация. В този процес автомобилните производители искат да запазят данните си, защото при насочване към нов бизнес да компенсират загубите, свързани с трансформацията в сектора. Притеснени са заради по-модерните коли, които се нуждаят от софтуерни ъпдейти", обясни Петров.
Според него причините са комплексни за трансформацията във "Фолксваген" и припомни, че брандът е претърпял финансов удар от дизеловия скандал в САЩ.
"Фолксваген се насочи към производството на електромобили в Германия и дълго време имаха финансовата подкрепа на държавата, която поемаше част от неговата цена. Това вече не е възможно. Бюджетът на Федералната република е изтънял след постковида и войната", коментира Ралф Петров.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!