Магдалена Милтенова: Ако сега камионите плащат 1300 лв. годишно, вече ще плащат 13 000 лв.

12.01.2020 / 18:53 2

Източник и снимка: Канал 3

За трети път се срещаме с премиера. Ние постигнахме своето, за да не причиняваме щети на гражданите с протеста. Аз не говоря от името на камионите с товарните превози, но тъй като вече станахме тандем, ще кажа, че по отношение на това, къде ще минават камионите, за товарните камиони много от участъците са забранени за придвиждане и те са към първокласните участъци, които са в тол системата. И ако сега плащат 1300 лв годишно, сега ще плащат 13 000 лв. на година. А това е много.

Това заяви в "Беновска пита" Магдалена Милтенова от Конфедерация на автобусните превозвачи (КАП) по повод преговорите с правителството за разрешаването на проблемите в транспортния сектор, вкл. и обхвата на толсистемата и размера на тол таксите.

Йордан Арабаджиев, изпълнителен директор на Съюза на международните превозвачи (СМП), заяви за разговорите в МС: "Постигнахме пълно разбиране, имаше нарушен диалог - според нас с МРРБ, ще си позволя да издам нещо от разговора с премиера. Той каза: "Кога е имало липса на диалог между нас?" Да, диалог винаги е имало. Но в крайна сметка ние бяхме разочаровани от това, че ние говорихме за едни параметри на толсистемата и обхвата с министър Нанков и проф. Асенов, но в крайна сметка тарифата бе публикувана за обсъждане, без консенсус. 

Оставката на Петя Аврамова? Ние постигнахме това, което бе нашата основна цел - реалистичен обхват и да имаме реалистични, според нас, тарифи. Считаме, че при тези тарифи ще има събираемост, каквато очакват министерство на финансите и на МРРБ. Няма как един превозвач да остане на пазара, ако прави по-малко от 8000 км на месец. 10 стотинки е за най-високия клас по най-високата категория. В целия процес на разговори не сме казвали, че няма да плащаме", заяви Йордан Арабаджиев.

Членът на УС на АПИ проф. Олег Асенов изчисли, че при посочените от Йордан Арабаджиев 8000 км на месец за превозвачите "при 10 стотинки - това са 800 лева на месец". Хубавото бе, че в края на деня се разбрахме, че приходите в края на годината ще бъдат такива, каквито очакваме всички. Превозвачите казаха, да приходите са постижими".

Магдалена Милтенова от КАП обобщи и поставените основни проблеми на разговорите в МС: "Нерегламентираните превози, европейското финансиране и контрола. Изискванията ни бяха изнесени и приети, разбира се. Това са проблеми, които унищожават транспортния сектор от 10 г. и повече."

Тук проф. Олег Асенов от АПИ вмъкна: "Самата тол система може много да помогне за пресичане на тези опити за нерегламентирани превози. Виждаме добавена стойност в много сектори".


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
1
toshinkata (преди 4 години)
Рейтинг: 3533 | Одобрение: 1028
малко им е
9
59
kris (преди 4 години)
Рейтинг: 403752 | Одобрение: 69517
А тази коза ще обясни ли как прибираше по 1 000 кинта на ден от субсидии и компенсации с транспортната си фирма ТК Бус в Перник.....? Или това не се брои....! Нерегламентираните и пречели.....! Пречат и на нея и другите РЕГЛАМЕНТИРАНИ за да си пълнят гърлата......! Хайде у лево ма......не се наядахте.....!!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама