Медиен експерт: Пържените картофки на Тръмп не е новина за нашите политици
Редактор: Недко Петров
Стопкадри Нова Тв
Решението на Доналд Тръмп да влезе в заведение за бързо хранене и да опържи картофки, а после да обяви, че опонентът му Камала Харис никога не е работила в "Макдоналдс", както твърди тя, че го е правила като млада, разбуни духовете.
Темата намира широк отзвук и в България.
Според медиен експерт Тръмп е открил нещо, което родните политици много отдавна са открили, и това е, че когато раздаваш храна и говориш с симпатизанти, може да спечелиш техните симпатии.
В България отдавна тази практика я има и сме я виждали с кебапчета, кюфтета, курбани, супи и всичко, което се сетите. Когато дойде кампания, политиците ни слагат престилките и изведнъж започват да ни показват колко много и те са хора от народа, как и те ходят да ядат чорби и банички, и да раздават кебапчета и всякакви подобни неща, каза Надежда Ганева.
Виждали сме го, но би било много забавно някой български политик малко да излезе от образа си и за един ден поне да бъде в ролята на човека, който работи, добави в "Пресечна точка" тя.
Журналист пък смята, че Тръмп е най-големият разпространител на фалшиви новини и това е ясно и на изследователите.
Дори да не е вярно това, което Тръмп каза за Харис, на фона на поредицата конспиративни теории, които разпространяваше през годините, включително когато покани симпатизанти да влязат насилствено в Капитолия, мисля, че всички знаят как обича да говори той, дори и за невинни твърдения, допълни Георги Марчев.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!