Мощна верига обръща играта с много магазини срещу "Лидл", "Кауфланд" и "Билла" в България
Кадър Карфур
Очертава се много сериозен конкурент срещу Лидл, Билла и Кауфланд.
Играта обаче е различна.
Голям чужд играч прави експанзия в региона със свои магазини, но няма да са хипермаркет, а ще са "по-близо" до клиентите в квартала.
Преговарят с българска верига, няма да правят хипермаркети
Френската верига "Карфур" прави експанзия в Сърбия, България и Северна Македония, като възнамерява най-късно в началото на 2025 г. да започне да открива свои магазини, съобщиха сръбски медии.
Пред "24 часа" от Retail&More ("Ритейл енд Мор") част от групата AVE на Никос Вардиноянис, потвърдиха това и уточниха, че се водят преговори с българска търговска верига, чиито магазини да закупят или да оперират съвместно с нея.
"Ние водехме преговори като франчайзополучател да дадем права на на "Паркмарт Холдинг" и ALDO за България. Дори открихме тази година обект в сградата на ЦУМ. Но отскоро водим преговори с друга верига, чието име не мога да посоча, поне докато не приключим разговорите", каза юридическият съветник на гръцката компания проф. Йоанис Каламарис. И допълни, че преговорите засега вървят успешно и е вероятно съвсем скоро да приключат.
В България става дума за две от марките на френската "Карфур" - "Карфур Експрес", които оперират в магазини с максимум 500 квадратни метра площ, и "Карфур Маркет", които са разположени в помещения от около 1200 квадратни метра. Магазинът в ЦУМ например е 800 квадрата и се води "Карфур Маркет"
https://www.24chasa.bg/biznes/article/19146169
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!