Николай Нанков: Не е държавата тази, която натиска газта след ограничението от 60 км

22.11.2017 / 09:09 5

Решение на проблема с катастрофите ще има, но такъв проблем има не е само на един участник. Трябва да си дадем ясна сметка, че не е държавата тази, която натиска газта след ограничението от 60 км, нито държавата натиска спирачка преди пешеходна пътека.

Това каза министър на регионалното развитие Николай Нанков в ефира на БТВ. „Факт е, че имаме знаци, но и грубо нарушаване на закона за движение по пътищата, което продължава от години. Държавата трябва да предприеме по-строги мерки“, категоричен бе Нанков. Министърът изрази съболезнования към семейството на 16-годишният Костадин от село Атия. Момчето бе блъснато докато пресичало пешеходната пътека, към спирката за Бургас, за да отиде на училище. „Колегите от Созопол поеха ангажимент да преместят в населеното място спирката на градския транспорт, чието място не е на скоростна отсечка“, съобщи Нанков и подчерта, че министерството проверява дали има официални уведомления за концентрацията на ПТП, която се случва на този участък. Започнал е проект за изграждане на пасарелка на кръстовище Атия, която ще бъде готова до лятото. „Нашето министерство се ангажира с максимално ускоряване на процеса по подобряване на пътната инфраструктура в страната. След завършването на АМ „Хемус“, тя ще бъде алтернативен път на София-Варна и това ще облекчи натоварването край село Мирке“, добави Нанков. По думите му пътят край Микре е един от най-добрите пътни участъци в България. Асфалтовото покритие е без забележки, поставени са нови знаци и маркировка. Въпреки това допреди ремонтът, до 2015 г., тежкият травматизъм на тази отсечка е в пъти по малък, пише novini.bg.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
2
2
Loshiq (преди 6 години)
Рейтинг: 5662 | Одобрение: 1337
Държавата не натиска газта, ама на лошо проектираните пътищата, слага безумни знаци и ограничения и... големи глоби. Защото е по-лесно и по-доходоносно, отколкото да ремонтира пътя или кръстовището. Каква е файдата на държавата ако оправят пътя, никаква. А така след малоумно поставените знаци слага големи глоби, за да печели чрез КАТ. И ако на същото място пак стане катастрофа за енти път, държавата ще каже. Ние сложихме знак и дигнахме глобите, търсете проблема в КАТ. КАТ ще кажат ние купихме камери, скрихме се в близките храсти (ВИНАГИ ЗАД ПРОБЛЕМНОТО МЯСТО) и изкарахме сумати пари от глоби. А хората ще продължават да си умират по пътищата и да се обвиняват един друг (шофьори и пешеходци) кой е виновен. Ето това е проблема на нашите пътища и неволи.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама