Нова измама: Клиенти на Виваком получиха съобщения за начисляване на двойни сметки
Снимка Pixabay
Клиенти на голям телеком са получили съобщения на електронните си пощи за начисляване на двойни сметки в последната им фактура.
Грешката уж била открита след проверка на плащанията от страна на телекома. Предоставя се линк, чрез който да се възстанови надвзетата сума и клиентът да възстанови правата си, пише blagoevgrad24.bg.
"От пръв поглед разбрах, че става въпрос за измама. Първо, аз не съм клиент на този телеком и не ползвам нито една тяхна услуга. Другото, което ми направи впечатление, е, че домейнът на подателя не е фирменият, а е доста съмнителен" - разказа читателка на Blagoevgrad24.bg, която е получила съобщение на мейла си.
В нейния случай се посочва за начисляване на допълнителни 94.90 евро. "За да коригирате тази аномалия и да възстановите правата си, щракнете върху връзката по-долу и следвайте инструкциите, които са ви представени" - пише неизвестният подател.
"Това е подвеждаща информация, не се доверявайте" - препоръчаха от "Виваком". Признаха, че са получили множество сигнали за такива съобщения на електронните пощи на граждани и фирми. Ръководството на компанията ще прецени дали да публикува предупреждение за измамата на фирмения сайт. От оператора съветват клиентите да посетят най-удобния за тях офис дори при най-малкото съмнение за нередност.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!