Нови модни концепции в търговския център на Мол Варна ЕАД
Мол Варна ЕАД активно развива дейностите по започналото в началото на 2018 г. репозициониране на търговско-развлекателния център. Важна част от него е миксът от наематели. В тази връзка, за старта на летния сезон в центъра ще бъдат представени най-новите концепции на международните модни брандове New Yorker и Esprit. През месеците май и юни марките Bridal House, Terani Couture, GiAnni, Garcia, Andrews Ladies и Теодор ще отворят и своите обновени магазини. Colliers International, която е ексклузивен консултант по отдаване на площите на търговския център, продължава работата си по привличане на нови марки, които предстои да се включат към списъка от наематели.
Едновременно с обновяването на търговския микс, шопинг центърът на Мол Варна ЕАД преминава и през процес на поетапно модернизиране на интериора и фасадата. Той се осъществява по начин, който позволява нормалното функциониране на обекта и гарантира удобството на посетителите. В резултат на комбинацията от подобрения, търговският център се превръща в една от най-предпочитаните дестинации за пазаруване и забавление в града и региона.
За търговския център:
Търговският център на Мол Варна ЕАД е построен през 2008 г. и е сред най-посещаваните места за пазаруване и развлечение във Варна и региона. Намира се на комуникативна локация в града – на бул. „Владислав Варненчик“, в добре развита търговска зона, включваща и супермаркет Kaufland. Достъпът до него е удобен както с градски транспорт, така и с личен автомобил или пеша. Настоящата отдаваема площ на обекта е 31 000 кв.м. Сградата включва един етаж офиси и четири етажa търговски площи, които ще бъдат трансформирани и модернизирани съгласно новата концепция на дружеството.
*публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
За да продължите, трябва да се регистрирате в сайта