Ново изследване: Четири чаши кафе на ден удължавали живота

29.08.2017 / 14:45 0

Снимка Булфото

Испански учени посочиха какви дози кафе удължават живота, като 4 чашки дневно са най-полезни, пише в. "Дейли телеграф".


При подобна консумация рискът от ранна смърт намалява с 64 процента. Ако пием по три чаши кафе дневно, снижаваме този риск с 30 процента, а при две чаши дневно - с 22 процента, пише БТА.
Испанските специалисти са наблюдавали над 20 хиляди души 10 години.
Причината за ефективността на ободряващата напитка при снижаването на риска от преждевременна смърт се дължи на съдържащите се в кафето антиоксиданти, в частност на полифенолите.
През месец юли подобно изследване представиха и американски учени. 
Те изчислиха, че всекидневната употреба на 1 чаша кафе снижава с 12 процента риска от смърт от всякакви причини, а три чаши с 18 процента.

Добави Petel.bg в Google

Редактор "Екип на Петел",

"За нас"


За реклама в "Петел" на цена от 40 евро без ДДС на ПР публикация пишете на [email protected]

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на [email protected]. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на [email protected] по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2026 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама