Ново правило в "Кауфланд" изуми клиентите

02.04.2024 / 11:04 5

Кадър Гугъл мапс

За нова практика в големи търговски вериги съобщи читател на Trafficnews.

Мъжът разказа, че тъща му е искала да закупи зехтин от верига магазини Кауфланд, като въпросната бутилка, която е взела била над етикет за зехтин с намалена цена 14.99 лв, пише "Трафик нюз".

Тези зехтини с намалена цена са били изчерпани, като на тяхно място били поставени цял кашон с бутилки зехтин, които са на друга по-висока цена - 27.99 лева за брой. Това обаче жената го е разбрала в момента, в който е видяла касовия бон, тъй като сметката и се сторила по-висока.

„На 6 март сутринта моята тъща, която е бежанец от Украйна, пребиваваща в България с документ за временна закрила, закупува от магазин Кауфланд една бутилка зехтин и други продукти. Въпросната бутилка е била над етикет за зехтин с намалена цена 14.99 лв. Тези зехтини с намалена цена са били изчерпани и неправилно на тяхно място някой е поставил цял кашон с бутилки зехтин, които са на друга, по-висока цена 27.99 лева. Моята тъща се е заблудила, че ще закупи зехтин с намалената цена, поради това, че цял кашон бутилки са стояли на неправилното място, над неправилния етикет. Тъща ми преминава касовата зона, заплащайки по-висока сума от очакваното”, разказа той.

Веднага след това жената отива към щанда "Информация" и въпреки, че не владее добре български, предимно с руски думи се опитва да обясни, че е била подведена и иска да върне зехтина.

„Отговорили са и, че няма да може да го върне и няма да може да си получи парите за него обратно.

Служителката от „Информация” е изпратила на мястото своя колежка, която да прегледа етикетите.

Тази колежка е казала, че няма никакъв проблем и няма зехтини на неправилното място.

Моята тъща влиза отново в магазина да погледне етикетите и вижда, че кашонът с по-скъпи зехтини е изчезнал от неправилното място”, допълва мъжът.

След това жената се е прибрала у дома силно притеснена и е разказала на зет си какво се е случило.

„Аз веднага я закарах до същия магазин с колата си, за да чуя обяснението на служителите. Служителката от „Информация”, каза че от 1 февруари в Кауфланд има ново правило, съгласно което, не могат да се връщат хранителни стоки освен ако няма някакъв проблем с тяхното качество, или ако няма сгрешени етикети. Казаха, че случаят на тъща ми не попада в двете категории и не може да върне по-скъпия зехтин”, сподели още той, като заяви, че е помолил за разговор и с управител на магазина.

„Управителят дойде след няколко минути и разговаряхме, той ми каза същите неща. Обясних му, че е била подведена и заблудена, поради стока стояща над неправилен етикет. Което се и потвърждава от факта, че съвсем веднага след закупуването на стоките, тъща ми е отишла на информация, като разбира, че е платила повече пари от очакваното”, добавя той.

Няколко пъти, управителят им е казал, че няма да приеме връщане на бутилката зехтин, и няма да и върне парите.

„Той също ни заведе до зехтините, където вече нямаше нередности с етикетите. Също каза че ще прегледа записите от камерите им. След няколко минути каза, че в магазина няма камери, които да са насочени към мястото и да показват какво се е случило. И така, той няма причина да повярва на тъща ми, че не лъже и няма да и върне парите”, разказва мъжът.

Смята новата практика за забрана за връщане на хранителни стоки за абсурдна и споделя, че според него трябва да се забрани.

 „Правилото на Кауфланд да не приемат връщане на хранителни стоки, трябва да се забрани. То е несправедливо и ощетява българските потребители и то най-вече възрастни, пенсионери, хора в неравностойно положение, които вярват на етикетите и на положението на стоките, а не са научени добре да сравняват цифри от баркодове и имена на стоки. Смятам, че това трябва да бъде забранена търговска практика. Щом няма камери на въпросното място, той прие, че тя няма доказателства за правотата си и е автоматично виновна и лъжеща. А тя няма как да защити себе си”, завършва мъжът.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
0
Ванката (преди 1 месец)
Рейтинг: 48394 | Одобрение: 9654
Малките квартални магазинчета са най добре!
Простите хора лесно се манипулират и управляват!
1
0
Радостин (преди 1 месец)
Рейтинг: 131486 | Одобрение: 5091
Задължително в Кауфланд си прегледайде касовия бон. Винаги има грешки , даже една стока е таксувана 2 пъти уж машината сгрешила.
Всеки да си получи заслуженото !
2
0
село варна (преди 1 месец)
Рейтинг: 18747 | Одобрение: -448
Друг номер е да слагат стоки с различен грамаж на мястото на промоционалните или пък различна масленост например за мляко.
1
0
cron1 (преди 1 месец)
Рейтинг: 82781 | Одобрение: -8669
И вашта мама също, алчни боклуци! Гняв
Марио Кроненберг
3
0
gospodin (преди 1 месец)
Рейтинг: 3594 | Одобрение: 19
на мен ми се случи подобно - гледам едни мултивитамини - намалени с червен етикет, отивам на касата и там нормална цена... отивам на информация идва служителката с мен до щанда - пише че са на промоция, а накрая се оказа, че промоцията била до неделя по-предната седмица и 8 дена никой не е сменил етикета... тоест трябва да се прави снимка когато се взема стоката, защото после отиват и сменят и все едно клиентът се е объркал. лошото е че доти да има грешка, ще я отнесе някой служител, но не и работодателя/собственика на магазина (дори да получи глоба от кзп, после ще накаже служителя)

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама