Огромни опашки на летище София
Кадър Румен Петков, Фейсбук
За пореден ден потребители на социалните мрежи сигнализират за дълги опашки и изпуснати полети на Летище София.
Пътуващите са недоволни от дългото време за изчакване, лошата организация на летището и закъсняващите полети. Причината за проблемите идва от изчакващото време на пътниците при чекирането с новите устройства за пропускане. Тази сутрин не всички устройства са работели, което е довело до струпването на хора, предаде Пловдив 24
Припомняме, че на 07 октомври бившият депутат Мария Капон алармира за дълги опашки на столичното летище и пътници с изпуснати полети в социалните мрежи.
Ето какво написа тя:
"Летище София е само кръчми и магазини (за тях друг път ще пиша), вместо услуги за пътниците. Сутринта опашка от 2000 човека и въпреки, че бяхме с повече от 2 часа по-рано се оказа, че самолетът излетя без голяма част от пътниците. За капак и не всички багажи бяха свалени. Правим обща жалба. На огромната опашка, както се казва, нали сме “въздушен Шенген", работеха само 3 дигитални скенера на входа. После огромна опашка на проверките и така, пристигаш 15 мин преди полета, задъхан, потен и изнервен за да ти кажат, че не знаят кой е отговорен. Ами един е, безумният концесионер, който вместо да оправя подходите се занимава да ти удължи пътя през поредния магазин, продава слотове за излитания по едно и също време, без да осигури подходи за пътници. В тази държава Кой се интересува от достойнството на хората? Никой. Важно е опашки да има и мачкане. И накрая, ако срещнеш учтив персонал ще се окаже, че си късметлия. След редица: не знаем, не отговаряме, не разбрахте ли, че не е наша работа се намери едно момиче поне да каже, че следващият полет е на 7 (тук вече се смея) и за багажа някъде ще трябва да го търсиш в Мадрид, защото те информация през системата нямат.
Извод: пътувайте единствено и само с Луфтханза и групата им, ако искате да сте обслужени. Всичко друго е тотална щета. Хем отдавна спазвам този принцип, и все се подлъгвам сама да си взема директен полет за удобство. Какво казах? Удобство?
И да не забравя, няма да им свърши работа на концесионера ПР и яки връзки с всяка власт, няма!
Желая на всички приятен уикенд"
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!