Омбудсманът: Хората се оплакват, че плащат по-скъпа вода, а качеството й не се подобрява
Редактор: Недко Петров
e-mail: nedko_petrov_petel.bg@abv.bg
Кадър Нова Тв
Притеснително е, че водата се увеличи с 46 %, във Велико Търново се очаква с 94% да се вдигне цената до края на годината. В случая не сме над прага на социална поносимост, но все пак има доста критики към начина, по който се определя този праг на социална поносимост. Тук е комплексен въпроса. Въпросът е за какво плащат хората, а няма никаква заявка от страна на ВиК операторите, че ще бъде подобрено качеството на водата, изобщо качеството на услугата. А и това е много сериозен проблем, защото Велико Търново понеже това беше примера, не е изпълнил 11 от 30-те показатели за качество. Отнася се за чистота, за качество на водата или някой път има частици, ето, виждате, хората нямат вода изобщо през лятото, тоест доставката не е качествена.
Това заяви омбудсманът Дияна Ковачева по Нова Тв.
Имам огромен брой жалби по този въпрос, най-много са жалбите за лошото качество на водата. Хората се оплакват за това, че плащат все по-скъпа вода и непрекъснато се увеличава цената на водата, а всъщност качеството й не се подобрява. Значи трябва да има връзка между цената и качеството, допълни Ковачева.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!