От Министерството на туризма с важни новини за клиентите на "Астрал холидейз"

08.10.2019 / 09:49 0

Засегнатите туристи от фалита на "Астрал холидейз" ще могат да осъществят планираните си пътувания или да получат обратно платените суми за тях. Това обяви Лиляна Арсова от Министерството на туризма.



За целта те ще трябва да се обърнат към застрахователната компания "Уника". Експерти обаче смятат, че десетки хотели в страната тепърва предстои да бъдат засегнати от фалита на дружеството.
"Няма да останат необезщетени потребителите на "Астрал холидейз"", заяви Лиляна Арсова пред БНТ.

Тя обясни, че към момента не могат да дадат причина относно фалита на компанията, като заяви, че тепърва предстоят проверки на министерствата. Арсова успокои, че компанията е спазила всички изисквания за обявяване на несъстоятелност, което е в полза на туристите.

Лиляна Арсова заяви, че тази и следващата година са предизвикателство пред страната ни относно туризма, но успокои, че Министерство на туризма работи активно за справяне със ситуацията.



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама