От какво имате нужда, за да проведете вашето събитие безпроблемно?
-
Какви събития могат да се провеждат в спа и бизнес хотелите?
Спа и бизнес хотелите предлагат разнообразни възможности за организиране на различни дейности и събития в стремежа си да удовлетворят максимално потребителското търсене и потребности. Организирането и менажирането на подобни събития, предоставят на гостите възможност да се насладят на многообразие от предлагани услуги, които отговарят на техните изисквания и очаквания, както и да опитат нови преживявания по време на тяхната почивка или работен престой.
Ето някои от типичните събития, които могат да се организират и провеждат в такива хотели:
-
Събития в спа хотели:
Специални празнични и уикенд пакети. Предлагане на специални пакети за празници като Великден, Коледа, Нова година и други, които включват релаксиращи и естетични процедури и забавления.
Сватбени и романтични пакети и организиране на такива събития. Спа и уелнес хотелите предлагат специални пакети за сватбени церемонии, романтични почивки и специални моменти за двойки.
Пакети за спа и уелнес процедури, като масажи, горещи минерални басейни, сауни и различни разкрасителни и релакс терапии.
Здравни и детокс програми. Организиране на програми и курсове за подобряване и поддържане на здравословния начин на живот, като йога, пилатес, зумба, фитнес сесии, програми за здравословно и оздравително хранене и други активности, свързани с подобряване и поддържане на физическото и психическото здраве.
Специализирани тематични събития. Кулинарни работилници, уроци и курсове по готварство, кулинария, диетично и здравословно хранене, дегустации на вино, музикални събития, изложби на изкуство и др.
-
Събития в бизнес хотели:
Конференции и семинари. Организиране на конференции, работни срещи, семинари и бизнес събития с възможност за наемане на конферентни зали и техническо оборудване, обезпечаващо нормален работен процес.
Бизнес обяди и вечери. Организиране на делови обяди и вечери, които предлагат възможност за бизнес срещи и разговори.
Корпоративни събития. Организиране на корпоративни мероприятия, презентации, информационни и други събития за служители.
Фирмени обучения. Предоставяне на услуги и възможности за обучение на персонал, тиймбилдинг и придобиване на различни видове умения и компетенции.
Коктейли и партита. Организиране на фирмени партита, коктейли и гала вечери за служители и клиенти на компаниите.
Изложения и панаири. Предоставяне на пространство и възможност за наемане на зали за събития като изложения, панаири за представяне на различни индустрии и бизнес сектори, продукти и услуги.
Тези видове събития предлагат възможности за гостите на спа и бизнес хотелите да се насладят на многообразните предложения на хотелските услуги, не само по време на почивката, но дори по време на своето бизнес пътуване.
-
От какво имате нужда, за да проведете вашето събитие безпроблемно?
За да можете да проведете безпроблемно събитието, което е важно за вас или фирмата, в която работите, е необходима съответната информация и правилна организационна подготовка. Има задължителни елементи, които са ключови за успешното провеждане на събитието и за гарантирано удовлетворение на всички участници.
На първо място е планирането. Изготвянето на детайлен план на събитието е от съществена важност за неговата успешна реализация. Нужни са ясно определени и дефинирани цели, програма за събитието, график на дейностите, времетраенето им и предварително планирани активности, включително и за свободното време на присъстващите.
Бюджет, разбира се. Информация за финансовите ограничения и разходи, свързани със събитието, включително разходи за настаняване, оборудване, храна и напитки, кафе паузи и развлечения.
Професионално обслужване. Бизнес и спа хотелите разполагат с професионално обучен и висококвалифициран персонал, но се нуждаете и от собствен организационен екип за координация на събитието.
Маркетинг и реклама. Обикновено организирането на събитие изисква инициирането на рекламна кампания. Създаването на маркетингови материали, определяне на каналите за комуникация, изготвянето на рекламни стратегии и тяхното изпълнение и т.н. За целта се нуждаете от информация за целевата аудитория, посланието, което искате да предадете, и методите за комуникация, които предпочитате да използвате.
Брой на участниците и необходимо пространство. Броят на участниците ще определи местата за настаняване, големината на залите, които трябва да бъдат наети и необходимото техническо оборудване.
Срокове. Следва да бъдат ясно дефинирани и определени реалистични срокове за подготовка и изпълнение на събитието, както и кой ще бъде отговорен за всяка отделна задача и процес.
Оборудване и техника. Изисква се и точна информация за необходимото оборудване, като аудиовизуална и презентационна техника, интернет връзка и други изисквания на участниците.
Храна и напитки. Необходимо е предварително планиране на менюто за хранене и напитки, включително опции за закуска, обяд, вечеря, кетъринг услуги, кафе паузи, допълнителни напитки и пр., както и съответните цени.
Разрешения и разрешителни. Налага се и проверка за наличието или необходимостта от разрешителни за провеждане на събитието, като например разрешения за пожарна безопасност, лицензи за алкохол и други подобни.
Специални изисквания и предпочитания на участниците. Трябва да се обърне внимание и на това. Ако има специални изисквания или предпочитания на участниците, като например хранителни ограничения и предпочитания, специални потребности за предвижване или специфични изисквания за обстановката, е необходима да сме наясно с тази информация, за да можем да ги предвидим при планиране на събитието.
Регистрация и записване. Обикновено се налага участниците да се регистрират. Ще е необходимо да се предвиди начина на записване, формуляр за регистрация, управление на списък с участниците, метод за събиране на данни, начините за плащане и т.н.
Безопасност и процедури при спешни ситуации, медицинска помощ и евакуационни планове. Необходимо е да разполагате с тази информация и да я предоставите по надлежен ред на присъстващите.
Сътрудничество с външни доставчици и партньори. Ако има нужда от допълнителни услуги или продукти, които не са от вашата компетентност, ще се нуждаете от информация за външни доставчици и партньори, които да бъдат включени в организацията и обслужването на събитието.
Оценка и обратна връзка. След провеждането на събитието, ще бъде полезно да се получи обратна връзка от участниците, за да се оцени успешността му и да се идентифицират областите за подобрение при провеждане на бъдещи събития, като анкети, въпросни листове или формуляри за оценка, обратна връзка и предложения.
Логистика и транспорт. Ако са необходими услуги за транспорт или логистика за участниците, ще се нуждаете от информация за изискванията и предпочитанията на участниците, както и организиране на необходимите дейности.
Правни изисквания. Предоставяне на информация за всякакви правни изисквания, свързани с провеждането на събитието, като например сключване на договори, застраховки и др.
Ако предоставите тези данни и информация предварително, ние, екипите на спа и бизнес хотелите, като домакини на тези събития, ще бъдем в състояние да планираме и изпълним вашите изисквания по най-добрия възможен начин, осигурявайки успешно и комфортно пребиваване за всички участници на вашето корпоративно събитие или ваканционно пътуване.
Тези елементи са съществени за успешното провеждане на събитието, като помагат да се гарантира гладко и безпроблемно осъществяване на всички необходими организационни дейности.
Бизнес и спа хотелите ви очакват, за да направят вашият ваканционен престой или бизнес събитие уникални и ползотворни!
*публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
За да продължите, трябва да се регистрирате в сайта