Отговор в отговор на "Петел" за неработещата машина за билети в рейса: Вандали са я повредили
снимка: читател на "Петел"
Ръководителката на проекта "Интегриран градски транспорт"- Варна, Биляна Якова, изпрати позиция в отговорна на публикация в "Петел", в която читател разказа за неработещ автомат в градски автобус, който гълта монети. Якова категорично отрича да е имало технически проблем и обвинява определени варненци във вандализъм.
Публикуваме позицията на представителката на администрацията на кмета Иван Портних без редакторска намеса:
Във връзка със статия публикувана на 21.01.2021 г. в сайта Петел, със заглавие „Автоматът за билети в рейса във Варна не работи. Не пускайте монети, а пийте едно кафе за сметка на кмета“, бих искала да направя следното уточнение.
След публикуваната „интересна история от анонимен читател“ в сайта Петел, бе извършена проверка от екипите по техническа поддръжка на билетната системата. Установено бе, че на 21.01.2021 г. в автобус по линия № 20, към 8:10 часа вандалска проява е възпрепятствала работата на машината за продажба на билети. За съжаление има подобни случаи, които затрудняват гражданите, но това не означава, че билетната система не работи. При подобни вандалски актове молим гражданите незабавно да подават сигнал на тел. 0800 40 280, за да могат техническите екипи да реагират веднага и отстранят проблема.
Отново искам да подчертая, че Варна е първият град в страната, в който е въведена изцяло автоматизираната билетна система в градския транспорт. Нека не забравяме, че билетната система във Варна работи още от 2017 г,. като в началото стартирахме линия по линия, а след това тя заработи във всички превозни средства.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!