Пътник приземи самолет успешно, пилотът получил сърдечен удар

08.10.2024 / 16:07 12

Снимка: Пиксабей

Пътник успешно приземи малък самолет, след като пилотът изпаднал в ситуация, в която му била необходима спешна медицинска помощ, съобщават от Федералната авиационна администрация на САЩ (FFA).

Двумоторният самолет е пътувал от летище „Хендерсън Екзекютив“ в Лас Вегас, Невада, до регионалното летище Монтерей в Калифорния, с пилот и още един човек на борда, посочват от FAA, цитирани от БТВ.

Според някои американски издания пилотът е получил сърдечен удар, докато управлявал машината. Така единият от пътниците бил принуден да поеме управлението и да извърши аварийно кацане на летище „Медоус Фийлд“ в Бейкърсфийлд, Калифорния.

Пожарната служба е била уведомена за аварийното приземяване и нейни екипи са наблюдавали кацането на самолета и доколко то ще бъде безопасно.

Самолетът е бил ескортиран по пистата от автомобили на спешна помощ.

От FAA не разкриват самоличността на пътника и пилота и не дават актуална информация за състоянието на втория мъж.

Пилотът е откаран в районна болница с линейка.

FAA и Националният съвет за сигурност на транспорта ще разследват инцидента.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
0
0
robotron2000 (преди 1 седмица)
Рейтинг: 33792 | Одобрение: 5087
на новите самолети поне от 58-ма година насам задкрилките са описани със степени, която всяка една степен отговаря на градуси(много ясно), ама в кокпита се казва закрилки на две, а не закрилки на 20 градуса, освен ако не е бойнг 747 там е на градуси, ама тая реликва вече не лети. :pouty:
2
0
Серж (преди 1 седмица)
Рейтинг: 194341 | Одобрение: 38211
Задкрилките нямат степени! Имат ГРАДУСИ!!!;) Но понеже виждам, че ти си ПОНЕ пилот - изпитател и всичко в устройството на самолета, и самолетоводенето ти е пределно ясно...Аз със скромния си опит от няколко десетилетия зад клоша и щурвала (кормилото):silly: на самолета ще си замълча скромно и ще те оставя да си пишеш, колкото искаш!Усмивка Не ми пречиш!...8-)
0
3
robotron2000 (преди 1 седмица)
Рейтинг: 33792 | Одобрение: 5087
на мен руският и сръбският ми звучат на развален български  :wassat: иначе исках да кажа не че е закон, еми в повечето случаи при тези частни роднински полети който седи от дясно е някой маниак, или обучаващ се, или е хващал управлението отвреме на време, който долу горе е насясно с нещата, заради това не се учудвам че са се справели със ситуацията, защото ако е някой напълно бос в авиацията, няма шанс да го преземи! Иначе защо правиш сравнение съ ссамолетче което лети максимум със 120 кноти, с голям който 120 даже при напълно пуснати закрилки! малкият самолет има 1 2 най много 3 степени на закрилки, и лети достатъчно бавно за да може да преценяваш ситуацията и да можеш да отреаргирваш адекватно! не съм съгласен да ги сравняваш по този начин, и големият лети и малкият лети, значи няма проблем.  Другото което е оказало благополучно влиание е било и времето, не е имало вятър ясно време, ако трябваше да го приземява по правилата за IFR май щеше да е друг развоят на ситуация, още повече че даже опитни любител пилоти се затрудняват с уредите.
2
0
Серж (преди 1 седмица)
Рейтинг: 194341 | Одобрение: 38211
То и "лиценз" не е кой знае, колко красива дума, но сега е много модерна.:devil: А нали вече всичко руско е грозно, лошо и трябва да се забрани!8-)Нищо, че по времето, когато моето поколение работехме в авиацията НЯМАШЕ И НЕ СЕ ИЗПОЛЗВАШЕ ДРУГ ТЕРМИН!...Лицензът беше термин, който означаваше официално разрешение от фирма, собственик на патента, да произвеждаш нейната продукция, като официално посочваш, че я произвеждаш по ЛИЦЕНЗ от нея, а не да я накичиш с твоето лого и да твърдиш, че е твой продукт(съвременните ментета)... Аз все още си пазя БРЕВЕТА, издаден ми от ГВА...И на него си пише БРЕВЕТ...;) Така че..."Както ви се харесва" от ШекСПИРТ...:devil: 
1
0
robotron2000 (преди 1 седмица)
Рейтинг: 33792 | Одобрение: 5087
Серж има много случаи в които пътници са произемявали самолета, без да са пилоти! ама като се разровиш разбираш че повечето имат някаква подготовка. И в америка и по света му викат пилотски лиценз, а не бревет, бревет е грозна руска дума. :errm:
2
0
Серж (преди 1 седмица)
Рейтинг: 194341 | Одобрение: 38211
Така трябва да бъде! Не може да ставаш пилот и да си паникьор - истерик!Ухилен Браво на жената!!!
3
1
kris (преди 1 седмица)
Рейтинг: 382408 | Одобрение: 64738
Серж, пише че е имала солидни знания, но не е пилотирала самолет....Нищо повече ! Указанията от Центъра на управление на полетите са изиграли основна роля, но всички признават и оценяват желязното и самообладание !
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
2
0
Серж (преди 1 седмица)
Рейтинг: 194341 | Одобрение: 38211
Щом е била пред получаване на бревет, значи е преминала курс на обучение и сигурно има летателна подготовка, поне начална...
3
1
kris (преди 1 седмица)
Рейтинг: 382408 | Одобрение: 64738
Ето ви инфо от преди 4 часа....Пилотът Елиът Алпер е починал в болницата.....Жена му – Ивон Уелс  е приземила самолета с помощта на инструкции от летището, като съвсем малко е излязла от бетонната настилка, но всичко е било о’к....Тя никога не е пилотирала самолет, но е имала солидни знания и е била в процес на придобиване на лиценз......Гледах видеото и мога като пилот да призная, че приземяването беше много добро.....Самолетът „Биичкрафт Кинг Еър 90” не е принадлежал на семейството, а бил нает в Лас Вегас и в него  не е имало други пътници......!
Аз мога! Трудно е да съм съвършен, но ми се налага!
1
2
Серж (преди 1 седмица)
Рейтинг: 194341 | Одобрение: 38211
Първо! Самолетът НЯМА "кормило", което да хванеш!...Второ! Никъде не е законово определено, че пътникът на дясната седалка автоматично става втори пилот! Това си е само твоя измишльотина...В т.нар. "авиотаксита, редовно на дясната седалка седи ПАСАЖЕР, който изобщо не е пилот...Трето! Всеки самолет, независимо дали е смръхлек, лек или свръх тежък си има определена от производителя ЗАДЪЛЖИТЕЛНА СКОРОСТ ЗА КАЦАНЕ!!! Нейното неспазване води до КАТАСТРОФИ!!! Хайде да престанеш да се правиш на главен пилот, без да имаш понятие от това?! А?....Навремето дойде един майстор да ми измаже терасата и между другото ми заяви, че за него нямало никакви тайни в авиацията!...Колега авиатор ли си бил?-попитах го много учуден. "А, не - отговори ми той. Работих два месеца през сезона на летището, като строител, поддръжка на сгради"....8-) Та...Нали...Усмивка
1
1
robotron2000 (преди 1 седмица)
Рейтинг: 33792 | Одобрение: 5087
роската28 не знам ситуацията каква е ама по принцип пътниците на тея малки самолети не са случайни хора, или са симулаторжии или са запалени маниаци по авиацията и летенето, или са приятели роднини и познати на пилота, и са се возили Ен-та на брой пъти, по презунцкция който седне от дясно на пилота става помошник пилот! точно поради тази причина че ако на пилота му стане лошо да има кой да хване кормилото и да говори с контролата, има много такива случай даже една баба беше преземила самолета! става въпрос за лек самолет, ако няма вятър и пет годишен може да го преземи, най важното е да следиш скоростта че тези малките сриват изведнъж :errm: 
2
0
roskata28 (преди 1 седмица)
Рейтинг: 8403 | Одобрение: 2298
Това звучи малко, като сюжет от филм!

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама