Последна информация от ДСК за сметките и плащанията: Няма външна намеса в системата
Пиксабей
Пред Actualno.com от банка ДСК уточниха, че не става въпрос за външна намеса в системата им, а за вътрешен технически проблем и техническият екип работи, за да реши проблемът възможно най-бързо.
За проблем със системата за плащания на банка ДСК, съобщава Financial Tribune.
„Опитах да платя през ПОС терминал, но след въвеждане на ПИН на устройството се изписа „Недостатъчна наличност“. Опитахме повторно плащане, но ѝ то беше същото. Притесних се, защото в сметката ми има средства. Опитах да вляза през мобилното приложение, но там ми изписа Грешка:140, след още няколко опита надписа гласеше Грешка:90. В един момент системата все едно проработи, но наличността не отговаряше на реална, а последните ми плащания бяха все едно дублирани“, посочи читател на Трибюн.
Той допълва, че е звъннал на телефона за връзка с банката и оттам е разбрал, че има технически проблем.
От финансовата институция посочват, че екипът им работи по отстраняване на проблема.
„Уважаеми клиенти,
В случай че забелязвате дублирано отчитане на Ваши операции с карти и в следствие на това грешни салда, моля да ни извините. Екипът ни работи приоритетно за отстраняване на тази неточност.
Скоро ще споделим с Вас информация за коригирането на техническата грешка“, пишат от ДСК
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!