Пуснаха важно съобщение за абонатите на "Виваком" и "Булсатком"
Булфото
Сагата около сделката на годината продължава.
"Виваком" не е насочила търговските си дейности предимно към клиенти на "Булсатком". Това пише в позиция на компанията, изпратена до медиите, по повод информацията от доставчика на телевизия "Булсатком", че представители на "Виваком" са предлагали на абонати да се прехвърлят при най-стария телеком, предаде Дневник. От "Булсатком" посочиха, че намират подобни практики за форма на нелоялна конкуренция в условия на продължаващо производство за евентуално бъдещо придобиване на "Булсатком" от страна на "Виваком".
"Категорично се разграничаваме от неоснователните твърдения на "Булсатком", че Vivacom е насочвала търговските си дейности предимно към клиенти на "Булсатком". В нашите маркетингови и търговски дейности, ние предлагаме нашите услуги на потенциални клиенти, независимо от техния настоящ доставчик. Работим на всеки от нашите пазари, спазвайки стриктно законодателството и ще се защитим срещу всеки опит за накърняване на репутацията ни на пазара", посочват от "Виваком".
Преди седмица "Юнайтед груп" (United Group) - компанията собственик на телекома "Виваком" и на най-голямата медийна компания в България "Нова броудкастинг груп" подписаха договор за придобиването на "Булсатком".
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!