Разследването на NOVA: Диспечерка пращала линейки на грешни адреси - за пред медиите я отстранявали от работа, после я връщали

06.02.2017 / 08:48 2

Диспечери подават грешни адреси, а шофьори се лутат из кварталите

Пациенти чакат с часове за Спешна помощ. NOVA разполага със записи, които показват как системата на практика не работи. Диспечери подават грешни адреси, а шофьори се лутат из кварталите, защото нямат GPS. Проблемите не са от вчера и са комплексни. 

В „Здравей, България” директорът на Спешна помощ в София д-р Георги Гелев обясни, че във всяка една линейки има GPS. Той се използва за следене къде се намира колата от страна на ръководителя на смяната и диспечерите. Не всички линейки обаче имат навигация.

„Всички активи към линейките се закупуват от Министерството на здравеопазването. Те ни се предоставят за стопанисване и управление, ние сме длъжни да работим с тях. Каквото ни е предоставено, с това изпълняваме спешната помощ”, поясни д-р Гелев.

„Проблемът не е броят на линейките, а липсата на достатъчно кадри. Имало е случаи, при които София е обслужвана от по-малко от 10 екипа”, коментира журналистът Генка Шикерова.
 
 



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
6
0
gugutka (преди 7 години)
Рейтинг: 51000 | Одобрение: 22405
Това трябва да е дъното, или съм оптимист.
Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама