Реклама или SEO копирайтинг
Все повече специалисти в областта на оптимизацията са единодушни, че двата най-авторитетни и сериозни метода за оптимизиране на един онлайн бизнес е чрез платена реклама и чрез ползване на така наречения SEO копирайтинг.
И докато при платената реклама ефектът е много силен, право в целта и на момента, то в дългосрочен план, за бизнеса е по-добре да заложи на SEO копирайтинг (разгледайте предложенията на IdeaMAX.eu).
В идеалният случай оптимизацията би била съчетание от двете, тъй като така клиентът ще се възползва от незабавния ефект на рекламата, но в съчетание с дългосрочните ползи и перспективи, които предлага копирайтингът.
Предимства и недостатъци на рекламата
Рекламата е най-популярният похват когато се прави опит даден онлайн бизнес да стане видим за аудиторията. Тя е най-масово използвана, като за нея може да се каже, че има следните предимства и недостатъци:
Предимства
Определено, най-голямото предимството на рекламата е в нейния незабавен ефект. Ако използвате реклама за да привлечете посетители, резултатът ще е незабавен, макар и кратък. С нея можете да се насочите към конкретна аудитория, което я прави много ефективна за директни продажби.
Недостатъци
Недостатък на рекламата е, че макар да достига до много потенциални клиенти, тя се простира в рамките на определен бюджет, тоест нейната сила изтича с изчерпването на бюджета за реклама. Много често, дори и ако посетителите са харесали продуктите на търговеца, при повторен опит те не успяват да го намерят отново.
Предимства и недостатъци на SEO копирайтинга
Използването на SEO копирайтинг е по-малко популярно, но определено се предпочита от предприемачи с дългосрочна стратегия за развитие. Той също си има своите силни и слаби страни, като те могат се обобщят по следния начин:
Предимства
SEO копирайтингът може да се определи като дългосрочна стратегия. При този модел на оптимизация се образува така наречения ефект на лавината, където все повече публикувано съдържания по темата придобива все по-голяма тежест, което е обещание за бъдещи резултати.
Недостатъци
Недостатък на SEO копирайтинга е, че неговият ефект се акумулира и наслагва постепенно, което няма да ви удовлетвори ако целта ви е продажба от днес за утре. Тази стратегия се нуждае от време за да се разгърне, но от друга страна сайтът ви ще може да генерира собствена инерция и да се развива дори от само себе си.
*публикация
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!
За да продължите, трябва да се регистрирате в сайта