Шеф на Кауфланд: Януари ще бъде труден за всички, предстои изнасяне и вкарване на тонове пари
Кадър ИИ
Търговците в България, независимо дали оперират онлайн или не, са изправени пред редица предизвикателства, но и пред тях се откриват нови възможности за развитие предвид влизането на страната в еврозоната, въвеждането на еврото, възприемането на новите подходи в маркетинга и разплащанията, както и в логистиката.
До тези изводи стигнаха участниците в Investor Meet – дискусионен панел, посветен на търговията у нас, предаде Инвестор.
Що се касае до основните предизвикателства пред търговците на дребно, свързани с влизането на България в еврозоната, финансовият директор на Kaufland Цветомир Узунов изтъква общо четири такива.
На първо място стои проблемът с доверието и разбирането на този преход. Узунов е категоричен, че търговците на дребно играят важна роля за изграждането на това доверие, ето защо се подготвят активно за преходния период.
На второ място е логистичното предизвикателство при физическите обекти, особено големите магазини, при които предстои процес по изнасяне и вкарване на тонове пари, за да може да се осигури плавен и безпроблемен преход за гражданите.
Третото предизвикателство, според Узунов, е чисто техническо – „пригаждането на голям брой системи“, които да работят в новите условия. На последно място остава подготовката на хората. „Инвестираме хиляди часове в тяхното обучение, за да могат те да подпомогнат гражданите в процеса“, посочва той.
По думите му най-трудното от четирите е спечелването на доверието на гражданите. „Безспорно януари ще бъде по-труден месец за всички“, коментира още той, подчертавайки, че Kaufland България ще надхвърли 10 млн. лева инвестиции, като най-съществените ще отидат за техническата подготовка на системите.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

