Шефът на КЗП обяви важна новина за клиентите на мобилните оператори
Aко оспорваш сметка с мобилен оператор, не си длъжен да я плащаш. Също така трябва да можеш да ползваш услугите по договор до произнасяне по казуса. Това важно условие разкри директорът на Агенцията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.
„Имаме такава практика и произнасяне от съда. Добре е да се знае това. При проблем с телефон в гаранция, който е в първите 6 месеца, търговецът трябва да до какво е станало с апарата, а не клиентът“, добави той, пише Блиц.
Шефът на агенцията разкри още, че една от най-често срещаните нелоялни практики е свързана с 4G интернета, който ти гарантира определени мегабайти. „В последствие се оказва, че въпросните мегабайти са само при договор за 2 години. Тук има и друга лоша практика. Когато влезеш в интернет, всяко влизане реал някакви килобайти, а се таксува мегабайт. Така бързо свършва лимитът от договорения мобилен интернет“, разказа още Маргаритов.
Той за пореден спомена, че вече при два от мобилните оператори у нас договорът може да бъде прекратен с плащането на 3 сметки, без значение колко остава до на контракта.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!