Самолет кацна аварийно, има пострадали, сред които и деца

31.08.2024 / 16:40 8

снимка pexels

Шестима души, включително три деца, са пострадали при аварийно кацане на самолет Ан-2 в Пригородния район на Северна Осетия в Русия, съобщиха за ТАСС от Единната дежурна диспечерска служба.

Ветрове до 180 км/ч: Самолети не могат да кацат на летище в Япония (ВИДЕО)

Тайфунът „Шаншан“ носи пориви на вятъра, достатъчно силни, за да преобърнат движещи се камиони

Двамата пилоти на самолета са в съзнание, но са ранени. Пострадали са и мъж с две момиченца на 11 и 8 години. Ранено е 11-годишно момче.

От ЕДДС отбелязват, че при излитането на борда на самолета е имало и парашутисти. Когато са възникнали проблеми със самолета те са скочили.

По-рано Министерството на извънредните ситуации в региона съобщи, че самолет Ан-2, на борда на който има 12 души, включително деца, е извършил аварийно кацане в Северна Осетия, предава БТА.

Пилотът на самолета самостоятелно се е свързал със спасителната служба и е разказал за инцидента.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
0
robotron2000 (преди 2 седмици)
Рейтинг: 32709 | Одобрение: 5314
да имам предвид според спецификацията, иначе 5 тона не е малко, ама даже отвори Уикипедията още първият пасаж си го пише Усмивка Антонов Ан-2 е лек едномоторен многоцелеви  самолет 8-)
1
0
Серж (преди 2 седмици)
Рейтинг: 191373 | Одобрение: 37688
Нямах предвид класификацията, а теглото на самолета. Явно не съм те разбрал правирлно. Пет тона не са никак леки за пилотиране...Особено при болтанка...:dizzy: Но ми е приятно, че си си направил труда да прочетеш толкова много информация!Усмивка РЕСПЕКТ!...Аз вече съм отсвирил всякакви Регламенти, Наребди и Закони за ГА и само гоня кОврите по дискотеките...Ухилен:silly:Ухилен
1
0
robotron2000 (преди 2 седмици)
Рейтинг: 32709 | Одобрение: 5314
Серж според стефан скайденсър в форима еър груп 2000 (бившото списание Криле) Във всяка държава тези дефиниции се дават от съответното ведомство, в България те са в Наредбите на Гражданската Въздухоплавателна Администрация - [url=http://www.caa.bg]www.caa.bg[/url] , в САЩ в съответните FAR (Federal Aviation Regulations) на FAA (Federal Aviation Authority) - [url=http://www.faa.gov,]www.faa.gov,[/url] а в повечето страни на Европа JAR(Joint Aviation Rеquirements) разпоредбите на JAA (Joint Aviation Authorities) [url=http://www.jaa.nl]www.jaa.nl[/url] . Накратко, без претенции за изчерпателност, в Република България дефинициите в момента са следните: 1) Свръхлек самолет (ultralight) - до 450кг максимално излетно тегло. 2) Много лек самолет (very light) - до 750кг максимално излетно тегло. 3) Лек самолет до 5700 кг. максимално излетно тегло. Съответно свидетелствата за любители пилоти са : 1) PPL SA (small aircraft) в което има отметки за придобита правоспособност на ULA и VLA (Ultralight aircraft и Very light aircraft), като от единия на другия тип се преминава с кратък курс от 5 часа теоретична подготовка. 4 часа наземна подготовка и 3 летателни часа (1 час от които самостоятелни полети) и 2) PPL A (aircraft), което дава правоспособност на леки самолети. За повече информация на [url=http://www.caa.bg]www.caa.bg[/url] има текстовете на наредбите на ГВА. Както вече казах има различия в разпоредбите на различните държави: В САЩ ултралеките могат да бъдат само едноместни (с изключение на учебните подлежащи на други изисквания), имат ограничение по тегло, максимална скорост и количество гориво. Дефинициите са описани са в FAR 103 part 23. Интересното е, че не се изисква свидетелство за правоспособност за да летиш на ултралек в САЩ. Леките са разделени съгласно FAR 23 на категории normal, utility, aerobatic, които се различават по експлоатационно претоварване. Можеш да разгледаш FAR103 и FAR 23 на [url=http://www.faa.gov]www.faa.gov[/url] за повече информация. В Европейските страни които са членки на JAA се дефинирани Very light и Light aircraft. Можеш да разгледаш съответните JAR-ове (JAR VLA и JAR 23) на [url=http://www.jaa.nl]www.jaa.nl[/url]         демек до 5700 килограма лек самолет! ако не са бутали мещо по законите от 92 до сега Усмивка
2
0
Серж (преди 2 седмици)
Рейтинг: 191373 | Одобрение: 37688
Баба Ана (Ан 2) не е лек самолет! Полезният му товар е къде два тона и нещо, по смътни спомени, а общото му максимално тегло е къде пет тона и половина...Превозва някъде 12-16 човека. Много стабилна и маневрена машина както във височина, така и в близост до земята! Идеален за обучение на млади пилоти! Това беше първият моторен самолет, на който се научих да летя във военното училище.Усмивка Излита и каца от обикновена поляна и може да лети със скорост от 80-90 до 250 км/ч. Малко по-специфична е конфигурацията му при излитане и особено при кацане, защото триточковата му схема е с бекил...Усмивка Но се свиква. Що пилоти се изучихме да летим, тръгвайки от него...Ухилен Що шамари по вратовете отнесохме от инструкторите...Ухилен:woot:Ухилен
0
0
robotron2000 (преди 2 седмици)
Рейтинг: 32709 | Одобрение: 5314
Серж не съм работил в селско стопанство, за това не съм виждал такъв.  а за какво мислиш му викат кукурузник :woot: този двуплощник нарочно е направен да лети бавно и да носи много товар Усмивка  а последвалите му модификации са просто защотота са имали нужда от среден по размер самолет. руснаците другите им самолети са огромни, този запълва огромният вакум в леката авиация Усмивка
2
0
Серж (преди 2 седмици)
Рейтинг: 191373 | Одобрение: 37688
Колко "кукурузника" си виждал отблизо?... Самолетът се води "многоцелеви" по спецификация! Има го в товарен, пътнически, спортен(за парашутизъм), селскостопански и медицински вариант...Това, че в България беше популярен основно, като селскостопански не означава, че е пригоден единствено за това!
0
3
robotron2000 (преди 2 седмици)
Рейтинг: 32709 | Одобрение: 5314
всеки самолет си има максимален страничен вятър за кацане! големите "батковци" 60 - 70 възела ги нямат за нищо (към 130 километра) ама АН2 си е селскостопанска пръскачка на торове (лайнопръскачка), който каквото да разправя за това е правен това не е пътнически, комфорта е нулев лошото е че безопастността е нулева
1
0
cron1 (преди 2 седмици)
Рейтинг: 98082 | Одобрение: -9338
Aн-2 е доста древен самолет...:'(:errm::dizzy:
Марио Кроненберг

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама