Съветничка от ГЕРБ във Варна пита Градски транспорт: Защо пращате само стари автобуси във "Владиславово"?

13.06.2018 / 13:05 9

Ръководството на варненската фирма "Градски транспорт" във Варна получи неудобни въпроси за обслужването на пътници не само от опозицията в общинския съвет, но и от управляващите от ГЕРБ, който принципно го поддържат. Един от тях беше за автобусите, които превозват хората от и до район "Владислав Варненчик".

Лидерът на съветниците на ГЕРБ Марица Гърдева попита защо линиите в най-отдалечения от центъра квартал на Варна се обслужват само от стари автобуси. Изпълнителният директор на фирмата превозвач Злати Златев каза, че това не е вярно и че старите и новите автобуси се разпределят по всички линии. "Като съветник от "Владиславово" получавам сигнали от гражданите там, че се возят в стари автобуси и моля да объренете внимание на това", заяви Гърдева.

По време на заседание на стопанската комисия, на което тежкото финансово състояние на "Градски транспорт" беше обсъдено подробно, стана ясно, че в дружеството вече идват първите от 15-те нови автобуса, които се очакваха. Златев обаче коментира пред съветниците, че разходите около тези превозни средства са сериозни, макар и по-малко, отколокото за старите. Той подчерта, че работата на климатиците, с които пънтиците във Варна са свикнали и изискват в жегите, вдига разхода на гориво с 3-4%. Климатиците на най-новите попълнения в автопарка на фирмата пък били още по-мощни. 

Всяка минута очаквай новина в PETEL.BG!

Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg 24 часа в денонощието! 

За реклама виж - https://petel.bg/advertising-rates.html


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
1
Варна (преди 2 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
Основните разходи са за заплати - те са се увеличили многократно. Към момента над 60% от приходите на "Градски транспорт" са за възнаграждения. За заплати на служителите си дружеството плаща около 20 млн. лева. Какво стана с проекта за градски транспорт? От 4 години само пари се точат за него, а няма едно нещо да работи както трябва. Нали нямаше да има продавачки на билети в автобусите???? Нали щеше да има електронни карти и билети и възможност за прехвърляне от една линия на друга в рамките на 1 час??? Ама нали този проект беше обявен за завършен и парите изсмукани още преди 3-4 години ??? Ама от него така и не започна нищо да работи.... Не ми говорете за покачване на цената на билета ами си оптимизирайте служителите си!!!  И пусните проекта да работи!
3
2
Никола (преди 2 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
Това твърдение е повече от абсурдно! По линия 148,която е до Владиславово са 90% нови съчленени автобуси.По линия 14 също,по линия 20,22,41,118 и др. пак около 90% са нови.Единствено по линии 23,39,48 които НЕ обслужват Владиславово са повече стари автобуси.Така,че подалия оплакването явно не е от Варна.
3
0
kkkkk (преди 2 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
Защо 9та за Журналист са само малки автобуси при положение,че сезона почна и е пълна лудница.
6
1
Mercenary (преди 2 месеца)
Рейтинг: 23941 | Одобрение: 7401
К'во се чудите? Портних не се поти ...
0
4
varnenka (преди 2 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
A dokato stignat do krainite kvartali tezi avtobusi ne obslujvat li i drugi 4asti na grada, napr. avtobus po liniq 14, g-jo Gardeva?
5
0
Бай Добри (преди 2 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
Защо г-н Григоров искате да се увеличи цената на билетчето за градския транспорт във Варна  от 1 лева на поне 1.50 лева? Как стигнахте, до този извод, че за да се подобри финансовото състояние на общинския превозвач и да се спаси дружеството от фалит е нужно да се увеличи цената на билета? Защо си мислите, че дружеството като е на загуба за 2017-та година с 2.8 млн. лева, то е породено  от „големите разходи и намаляващи приходи, намалелия пътникопоток, цената на горивото, средствата за ремонти, както и с намалената цена на билетчето до Боровец“? Не мислите ли, че това е защитна теза на изп. директор Злати Златев? Как стигнахте до извода: „И Далай Лама да е управител на това дружество резултатите ще са такива. Трябва да направим анализ на дейността на дружеството и да кажем на гражданите, че билетчето не може да е лев. Трябва да бъде минимум 1.50 лева. В противен случай дружеството ще фалира. Прогнозирам, че финансовото състояние ще се влошава занапред. Ако подобна стъпка е невъзможна, обричаме дружеството на фалит“?– това е ваше изказване. Вие, като общински съветник направихте ли си труда да разберете,  какви са истинските  причини за тези загуби от 2.8 млн. лева за 2017 г.? Защо не се поразходите (нищо, че е много горещо) до депото на дружеството и да разберете истинските причини за тези загуби от самите работници? Защо не попитате работещите в депото, как се „извършва“ ремонт на депото за около 6 млн. с европейски средства и след това същите ремонтни дейности, които веднъж са отчетени от изпълнителя се извършват със средства на дружеството от друг изпълнител, но срещу ново заплащане? Т.е. двойно финансиране.  Препоръчвам ви да разберете и анализирате проблемите за тези загуби и разхищението на средства от дружеството и тогава да искате увеличение на билетчето за сметка на гражданите на Варна.
6
1
ВВВВВ (преди 2 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
И защо в час пик пускат соло автобуси, а вечер големите автобуси се движат с десетина човека в тях?
6
2
Герге ле (преди 2 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
Аз да попитам защо 22, 20, 148 и 209 пътуват до Комина по един и същи маршрут? Да не говорим за дублирането на 82 и 88! 22, която беше най-бързата линия, се превърна в една посредствена такава поради горната причина!   148 вече не е частна линия, защо не върнат стария маршрут по Янко Мустаков?! Защо 118(А) и 209 са с толкова ранни последни курсове?
1
3
щото (преди 2 месеца)
Рейтинг: 0 | Одобрение: 0
местните жители не им пречи на тена
Напиши коментар

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2018 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама