Сервитьори масово нарушават основни права на клиентите

06.08.2024 / 09:03 0

Пиксабей

Сервитьорите в заведенията са длъжни да отварят бутилките на поръчаните от клиентите безалкохолните напитки, бира и вино пред тях. Изискването е посочено в наредбата за категоризиране на заведенията и е валидно за всички подобни туристически обекти, независимо от определените им вид и категория. Това каза пред „Фокус“ създателят на онлайн платформата „Ние, потребителите“ Габриела Руменова.

Мотивите са свързани с осигуряването на безопасността за здравето на клиентите при
спазване на хигиенните изисквания. Когато говорим за алкохол пък, клиентът трябва да
може да се увери, че бутилката е с бандерол, че напитката не е разредена и т. н., обясни
тя. Отварянето на бутилката пред клиента гарантира също така запазване качествата на
продукта, както и напитката да остане охладена по-дълго.

„Получихме един сигнал на клиент на заведение, който сподели с нас, че при отварянето на менюто е видял реклама на безалкохолна напитка и послание, че може да спечели, ако има определен символ под капачката. Поръчал си тази напитка, обаче му я донесли отворена. Той така и не разбрал дали печели, или не?“, разказа Руменова и отправи предупреждение към хората да настояват бутилките да се отварят пред тях, каквото е изискването и на закона.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама