Сервитьорки в казино протестират, че са заменени от машини
Сервитьорките работещи в казино в Атлантик сити, притежавани от Цезарс Ентъртейнмънт са реагирали доста остро на новия автоматичен процес за поръчване на питиета от страна на клиента, който е бил внедрен наскоро.
Идва ли времето на роботите? Новата система за поръчване на напитки е нагласена по начин по който намалява участието на сервитьорките. Клиентите просто избират и поръчват напитките през системата, а сервитьорките просто носят поръчката.
Източник на снимка: https://uk.hotels.com/
Казината, който са възприели новия процес се надяват, че този процес просто ще улесни клиентите и те няма да има нужда да чакат дълго време за своите напитки или да се налага да търсят сервитьорки, когато напитките им свършат.
Новата система е подигравана от страна на сервитьорките. Най-големите проблеми според тях са свързани с това, че се губи взаимодействието с клиента преди поръчката и не може да се прецени дали той е в състояние, което му позволява да употребява алкохол.
Подписана, подпечата и предадена
Сервитьорките считат, че проблемът е от такова значение, че чак са подали петиция до Дивизията по залаганията в Ню Джърси. В петицията се иска отделът да разгледа потенциалните проблеми, които могат да възникнат при въвеждането на тази нова система за поръчване на напитки. Сервитьорите, участващи в подписването на петицията, заемат позиции в различни казина като всички са собственост на Цезарс Ентъртейнмънт.
Изследователският анализатор за "Локал 54" на "Юнайт Хиър", Бен Беглийтър каза: "Всички тези сервитьорки имат широко обучение за определяне на това колко хората са погълнати и кога да спрат за да не прекалят с алкохола. А сега с въвеждането на новата система, това няма как да се случи.“
Той добави: "Господ да ни пази ако някой, клиент на казино прекали с алкохола и се качи в колата и претърпи злополука. В този случай компанията носи отговорност, а в определени случаи, дори и сервитьорът."
Ева Дейвис, 27-годишна сервитьорка за коктейли в Сноубоут, заяви: "Работата ми е да седя до бара и да чакам, докато в една табла се съберат 10 напитки, а после да ги раздам възможно по-бързо, работя за време.“
Тя продължи: "Страхувам се, че мога да обслужа на гост, който да се отрови и да загубя работата си, с което и способността си да подкрепям семейството си. Имам две момчета в университета и те зависят от мен."
Недоволните
Това не е първият път, в който сервитьорките на казината в Атлантик Сити са попадали в заглавията на протестите. Всъщност, случващото се в момента нещо е като редовно събитие, за да се изслушат казино служителите и да се обсъдят ключови въпроси.
През юли 2011 г. работниците от казино в Атлантик планираха протести, след като заплатите им бяха орязани от страна на Резортс Казино Хотел. Бившите служители, които са заемали позиции в казино, отвориха съдебно дело срещу казиното за дискриминация по време на работа.
Трудна битка
Последният епизод на спора между сервитьорките и казиното, разкрива че може би проблемът на сервитьорките не е в това, че няма да могат да имат личен контакт с клиента, а по-скоро се страхуват, че ако се продължи с внедряването на технологии, те могат да останат без работа след не дълго. Много от хората запознати със сферата отблизо обясняват, че според сервитьорките автоматизирането на поръчките за напитки е само първата стъпка към внедряване на изцяло машинизирана система за управление на поръчките.
За нещастие на служителите, новата автоматизирана система е приета доста добре от клиентите на казиното. Много от тях възхваляват системата в Трипадвайзър и дори се чудят защо и други казина не я използват, което прави малко вероятно управителите на казиното да я премахнат.
Източник на снимка: https://uk.hotels.com/
Автоматизирано бъдеще?
Източник на снимка: https://www.bloomberg.com/
Голям брой казино игри също са компютризирани за да могат да позволят по-голям брой казино игри да се играят без да има нужда от дилър или служител грижещ се за залаганията.
Освен това делът на онлайн казината също се увеличава с всяка година. Те предлагат много по-ниски разходи на собствениците си, които благодарение на това могат да предложат повече бонуси, безплатни врътки и по-големи печалби на своите клиенти. Много повече за тях можете да научите на https://kasinoguru-bg.com/.
Със сигурност изглежда, че автоматизираните процеси се разглеждат като пътят напред от казино индустрията. Според вас ще дойде ли време, когато изпълнителите, касиерите и дори хостовете на казина, ще бъдат заменени за роботизирана алтернатива? Никой не знае, но едно е сигурно - индустрията ще търси начини да спести пари, по всякакъв начин.
*реклама
За да продължите, трябва да се регистрирате в сайта