Скандал в Слънчев бряг: Арестуваха хотелиер заради агресия към израелски туристи

12.07.2019 / 16:23 3

Кадър Нова тв

Арестуваха управител на хотел в "Слънчев бряг" заради агресия към израелски туристи.  Кавгата започнала, защото клиентка била разочарована от това - каква стая е платила и каква са й дали. Видеоклипът, който обиколи социалните мрежи, беше излъчен и от телевизия в Израел, разказва Нова тв.

Случката става на 5 юли в хотел в "Слънчев бряг". Версията на израелските туристи e, че ваканцията им в България започна с кавга на рецепцията на хотела. Платили стая за двама възрастни с две деца, но вместо това опитали да ги настанят в стая с три легла. От хотела представят различна версия. Гостите пристигнали преди обед и поискали да се настанят веднага.

„Те са били многократно учтиво помолени да изкачат, за да може стаята да бъде почистена  и подготвена. След което те започват една вербална и невербална агресия спрямо рецепционистите, като плюене и така нататък, след което правят жесток скандал във фойето. Те са били помолени и са били полека лека отведени навън”, обясни Димитър Москоянев -представител на хотела.

Израелец, който бил в хотела по това време, също отрича да е имало физическа саморазправа. „Иван - моят шеф, не докосна никого от тях, никого. Аз ви го казвам-полицейски офицер съм”, увери Хайм Барак.

Въпреки това управителят е задържан от полицията още сутринта, а прокуратурата е образувала досъдебно производство. Адвокатът на хотела обяснява кадрите с падането на собственика на хотела така:

„Той не прави опит да я ритне. Представете си, че сте много ядосани заради тази ситуация и посягате. Получава се дисбаланс и пада”, обясни Димитър Москоянев.

Жената, заснела кадрите, е била преместена в друг хотел. Ден, след скандала потърсила за съвет почетния консул на Израел в Бургас.

„Като информация, която аз знам от туроператора, че са им дадени компенсации под формата на безплатни екскурзии и са им плащали таксита”, обясни почетният консул на Израел в Бургас Орлин Мандов.

Веднага след прибирането си от почивката в "Слънчев бряг", видеоклиповете намериха място в новините на израелски телевизионен канал.

Спешната инспекция разпореди министърът на туризма Николина Ангелкова, след като в общественото пространство се появи информация за конфликт в хотела с израелски туристи. Заедно с експертите на Министерството на туризма в хотелa са и представители на Комисията за защита на потребителите.

На място експертите са установили, че конфликтът и разговорът на висок тон е започнал заради желание на четирима туристи - две жени и две деца да бъдат настанени веднага след пристигането им в 11 часа и отказ на хотела да го стори преди 14 часа. На място е бил и представител на туроператора и гостите вече са настанени в друг хотел. Представителите на държавата са проверили детайлно документите по резервацията на туристите и твърдо са настояли, че професионализмът изисква уважително отношение към туристите - български или чуждестранни, независимо от ситуацията. Що се отнася до документите за категоризация на хотела - при проверката не са установени нарушения. Остро осъждаме всякакви прояви на грубо отношение с туристи, тъй като подобни случаи влияят на имиджа на България. "Никакви обстоятелства не могат да оправдаят това", коментира министър Ангелкова.

От министерството посочват, че интересът за туризъм у нас от Израел е стабилен и в последните години отбелязва устойчив ръст. Данните показват, че в периода януари-май 2019 г. чуждестранните туристически посещения от Израел са 71 764. За миналата година броят им се увеличава със 17,3% спрямо 2017 г. до 244 146. През 2017 г. гражданите на Израел посетили България са били 208 594, което представлява увеличение от 13,7%.

Туристите - български или чуждестранни могат да подават сигнали при всякакви съмнения за извършване на неправомерни действия по Закона за туризма. Сигнали се изпращат на е-mail: nerednosti@tourism.government.bg, както и на телефон – 02/ 90 46 895.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
1
1
iramdei (преди 5 години)
Рейтинг: 764 | Одобрение: 269
До COOК Защо си мислиш че когато дойдат туристи от Израел правилата за тях не важат и трябва да им се лиже задника . Имаш ли представа за какво идват евреите в България Хазарт ,алкохол и курви . Накрая идва и коронният им номер , лошо обслужване , морето било мръсно (имало водорасли и щипалки ) детето се стресирало и т.н. Накрая почивката става БЕЗПЛАТНА .   P.S. Случаино да си виждал хотелска стая или шведска маса след като от там минат евреи ?
10
2
cook (преди 5 години)
Рейтинг: 686 | Одобрение: 296
Защо не пишете името на хотела? Така потенциалните кандидати за почивка в Слънчев бряг може да попаднат в същия хотел. Такива хотелиери, които посягат с ритници на клиентите си трябва да бъдат наказвани от всички. Празен хотел, напомняне чрез медиите какво се случва след подобни мутренски изяви, и да видим ще има ли ефект. В Израел ще има 100%. Там знаят името на хотела.
BIS

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама