Скоро ще може да пропускате колкото искате реклами и в безплатната версия на Spotify
От миналия месец австралийските потребители на Spotify вече използват функцията Active Media, която им позволява да пропускат колкото искат досадни реклами, дори и без платен абонамент или незаконни приложения, предлагащи пиратски версии на Premium. Но и останалите ползватели няма да стоят дълго време без достъп до тази екстра – Spotify планира да предложи функцията на потребители от целия свят.
Идеята зад Active Media е, че ще слушате или гледате само рекламите, които действително са ви интересни, казват от Spotify за Ad Age. По този начин услугата трябва да научи повече за вашите предпочитания и да показва по-малко реклами, които не представляват интерес за вас. В крайна сметка рекламодателите не плащат за реклами, които да минават покрай ушите ви.
Active Media може да помогне на Spotify да печели повече пари от реклама, която хората всъщност слушат, така че това нововъведение може да бъде от полза за всички. Въпреки това, заедно с ограниченото слушане по желание на мобилни устройства, тази функция може да ви откаже от намерението да преминете към Premium – слушането на музика без прекъсване за реклами е един от основните плюсове на платения абонамент.
В последния си доклад, Spotify заяви, че има 101 милиона потребители на безплатен абонамент. Рекламите донесоха около 144 милиона долара през второто тримесечие, или малко под 10% от общите приходи за периода. / kaldata.com
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!