Слави: Близо два месеца ни плашеха с ужас, то не бяха чували с трупове, то не беше ад

04.05.2020 / 22:22 16

Редактор: Недко Петров

e-mail: nedko_petrov_petel.bg@abv.bg

Уважаеми зрители, в последните близо два месеца управляващите ни държаха в извънредно положение. То не бяха плашене с пандемия, с ужас, то не бяха чували за трупове, то не беше ад, смърт, каза Слави в началото на своето шоу по телевизия 7/8.

Във връзка с напредването на времето от извънредното положение и неговото смаляване, виждате че и екипът на 7/8 и неговото шоу се увеличава. Така ни е казал ръководителят на извънредното положение при нас Евгени Дмитров. Той казва, ние изпълняваме. Виждате, балетът се увеличава, групата се увеличава, защото ние спазваме правилата на НОЩ, на ден, на полунощ и на всичко необходимо, заяви още Слави Трифонов в коментара си по повод новината, че извънредното положение приключва на 13 май.


 


За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 


Коментари
Коментирай чрез Facebook
0
1
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 63003 | Одобрение: -28337
И мен ме охраняват, но това не означава, че охраната, която пази мен работи за мен, аз просто си плащам на охранителна фирма, така е било и с Бойко и фирмата му за охрана "Ипон". Това че после става секретар на мвр, не означава, че царя му е пряк началник или работодател. Ти като работиш за мутраджии, за мутра ли се мислиш??? Тройната коалиция управлява от времето на царя селяко прост, и продължава по времето на Сергейчо, но във формат Сергей като министър председател. 2 милиарда лева кой гласува да се дадат на Доган и 800000лв на ръка, защото бил хидроконсултант, направиха цанков камък, а къде беше ти ве дундьо марийкин, защо не ревеше, както ревеш сега. А за аец Блене, като ги хвана Бойко, каква каша бяха направили и колко пари платихме заради тези техни схеми с реакторите, правителствените самолети, фрегатите, които така и не се появиха. След тройната коалиция нищо смислено не оставиха на държавата, дори изкупиха общинските имоти, къде сега презастрояват. Като цяло много ти знае устата, но плямпа само глупости и май ти си такъв и в живота, повече няма да ти обръшам внимание, защото ти си за съжаление не за подигравки и на такива като теб трябва да се помага, просто имате крещяща нужда от помощ. 
0
0
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8735 | Одобрение: 2070
Абе ненормалния, я си свери часовника!!! ЕРП-тата ги продаде царчето, а не Станишев! Кой работеше за Сакса: Станишев или тиквата, а? Идиот! Как може да си толкова прост? Хазната не беше празна. БНБ имаше стабилен валутен резерв, брутният държавен дълг беше около 4,8млрд. евро и 13% от БВП. Сега е 12,3млрд. евро и 20,4% от БВП! Това са официални данни! Говориш точно като ПР-ките на ГЕРБ! Долен лъжец! Баста! И се моли да не те срещна някъде, че ще заквичиш като прасенце преди Коледа! Лайно! Понеже зная, че тоя лешпер няма да провери, за другите които желаят ето и линка към НСИ: [url=https://www.nsi.bg/bg/content/11476/%D0%B1%D1%80%D1%83%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B3]https://www.nsi.bg/bg/content/11476/%D0%B1%D1%80%D1%83%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D1%8A%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B3[/url]
0
1
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 63003 | Одобрение: -28337
Станишев е виновен за това, че окраде до дупка държавата, допреватизира каквото е останало, дори енергото стана от държавно  частно... мога още да изреждам ама няма смисъл. Държавата не взе никакви мерки срещу кризата, оставиха на Бойко да се оправя с празната хазна. Ти къде беше преди 10 г, протестира ли срещу Станишев, беше ли толкова активен, както си сега, трънал за плюнки да ми говори, а не си вижда комплексите.
2
0
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8735 | Одобрение: 2070
Щом можеш да обвиниш Станишев за световната финансова криза от 2008г. - това само показва колко вятър и мъгла има в главата ти. И нищо друго. Печели си проектите и се кефи на еднокнижния. Самият факт, че подкрепяш такива крадци и измекяри, показва що за стока си. Даже и плюнката си няма да хвърля върху мухъл, като теб.
0
4
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 63003 | Одобрение: -28337
Мухлюто си ти, аз не съм и никога не съм бил. Нямам нищо общо с Бойко или фирми свързани с него, всичко сам си правя и съм си правил много преди да чуем за Бойко. Представата ти за нещата са като на пубертет. Банките в сащ фалираха, и скочиха лихвите, имах кредит 300 000 с 13 % лихва, че и от авера ти Тихомир бях взел също. Банките се напълниха с имоти и нямаха пари в обръщение и блокираха. И хората избягаха в Европа, не заради Бойко, а заради това, че нямаше работа, банките им взеха имотите или станаха големи длъжници. Какво да гледам НСИ, като аз давам данни за НСИ или мои колеги. Гледай бюджета за Варна преди колко е бил и го виж сега колко е... Аз съм го гледал при Сергей и след това при Бойко. Не знам, какво си правил с тези магазини, в какво точно си участвал, щом не си инвеститор значи си организирал някой неща по обекта. Какво искаш да коментирам не знам... И аз имам към 10000кв застроена площ и отделно се занимавам с производство, е не съм чак толкова отворен като теб, но ме знаят тук там из България. Европроектите си ги печеля сам в екипа ми има 2 жени, нямаме връзка с Бойко, всичко се прави легално по закон и се получава без някой да ми иска пари. Не спря да обиждаш и да редиш, не се ли усещаш колко си лек. 
2
0
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8735 | Одобрение: 2070
Мухльо, не говори глупости! 2009 тиквата  наследи най-ниския държавен дълг до сега. Чети НСИ и провери идиот такъв! Какви банки са били занулени бе ахмак? Какви пасквили твориш? Наследил бил дръжки! Наследи един добър капитал и малък дълг. Това е реалността и ако имаш малко мозък, ще можеш да го провериш! Ти си прости една мижитурка във жфирма лакей на тиквата и това е. Пишеш простотии, като платен трол. Нещо да кажеш за реализираните ми проекти? Не. Че какво да каже лайно, като теб? Платен трол! Майната ти. И чакай да те поздравя. Ще ти намеря IP-то.
0
3
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 63003 | Одобрение: -28337
Видях как всичко беше живнало 2007 2008 година, но с кредити, така хубаво живнаха след това, че всички браншове бяха на дъното, дори и банките бяха по очи. Борисов завари държавата хазна занулена и окрадена, държавата изпотрошена, а сега не е така. Всеки беше по добре от преди, само ти не и за това Бойко ти е виновен. Който е кадърен е добре и не се оплаква, сега има достатъчно работа въпреки пандемията, по добрите ще оцелеят. А за основните принципи на икономиката, като даваш оферти с високо заплащане, тези с ниско ще те бият и ще изгубиш, ама ти искаш хем да е качествено хем да е евтино. Фирмите не са държавни, хората сменят работата си често, така че днес имаш добри майстори, а утре ги няма, но си поел ангажимент и хващаш който намериш, защото време ням, а имаш краен срок. Не знам какво точно си правил в тези магазини, но явно не си попадал на калпави работници. 
1
0
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8735 | Одобрение: 2070
Насрания, Търново живна още преди да дойде ГЕРБ. И то благодарение на това, което възстанови Живков - Царевец. Туризма е това, което вкарва пари в града и за това ГЕРБ нямат никаква заслуга! Нито за вафлените компании, в които работят поне 10% от Търновци. И не ми говори колко разбираш от проекти и прочие, щото си кръгла нула, чакаща поредната далаверка на фирмата за която бачкаш с партията на тиквата. А еднокнижния е инж. не защото има образование, но дава акъли за всичко и то за да стане по-евтино, че да се открадне повече. Именно за това и имаме такова кръстовище. Относно улиците - прав си. Два пъти се асфалтира главната и два пъти се сменяха плочките на тротоарите, ама поради "кадърния" първи ремонт именно на ГЕРБ. А останалите улици са на същото ниво. И това ти го казвам, като човек, който живее в града и със сигурност го познава 100 пъти по-добре от теб. А на жена ти брат и не може да си намери хора защото не дава добри заплати. Когато има добро заплащане, хора се намират. Винаги! Основен принцип във всяка икономика. Ама ти нали много разбираш от икономика. А относно проектите които съм завършил. Я иди и питай кой е правил безмитните магазини на новите терминали във Варна и Бургас. Писал съм, че съм работил за ТИМ, а те са с 50% участие във фирмата, "спечелила" конкурса за безмитен оператор на тези летища. Лесно е, когато имаш 40% от концесията на самите литища. А селския тарикат го виждаш в огледалото.
0
2
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 63003 | Одобрение: -28337
Не знаех, че Бойко е инженер и проектант на кръгови, сигурно е проектирал и във Варна кръговите движения, но ти си по информиран. На жена ми баща й работи в една фирма, която ремонтира улиците в града, човека ги прави за втори път в живота си, предния път е било през комунизма, ама ти от комунизма до сега си спал зимен сън, като чета, какво пишеш. Аз дето не съм от търново виждам разлика в града, трафика, хората с които ходим там също казват, че Търново е живнало спрямо преди, ти щом не я виждаш значи си сляп. Тръгнал си да говориш, че било важно, за какви пари било построено и от кого... точно в Търново с толкова малко хора е нормално да има липса на добри майстори. На жена ми брат й има строителна фирма и не може да намери хора, само мангали дето за нищо не стават, бяха окепазили едни блокове с изолация. Такива селски тарикати като теб са ми ясни, като имаш големи изисквания, направи си фирма, намери хора, дай ниска оферта и покажи как става, защото с гледане отстрани и коментари всеки може. И когато направиш един проект поне, ела и се похвали, кажи кое как си направил, майсторите сложиха ли ти шапка в кумина или са били без забележки. Аз не знам един обект без проблеми, по време на строителство или след това, винаги нещо някъде излиза. А за Пловдив, говоря погледнато от бизнеса, освен големите ремонти по улиците и центъра, там сега има всякакви представителства на фирми и се доизгражтдат нови, ама това за теб не е важно. За теб е важно да изискваш, все едно плащаш огромни данъци и плащаш заплати на много хора с две думи наливаш яко пари в държавата, а насреща ти хвърлят прах в очите. Другия път да гласуваш за тези, които ще работят само твоите изисквания.
2
0
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8735 | Одобрение: 2070
Насрания, ти ли ще ми отвориш очите бе, неграмотник? Аз живея в този град и го зная какъв е бил и какъв е сега. Забравих да спомена, че благодарение на инж.Тиквоний се сдобихме с кръгово с обратен вираж и неимоверна видимост, което е ежедневен обект на ПТП-та, но за това са виновни шофьорите, а не съоръжението. А твоите драсканици са просто излезли от ПР-а на ГЕРБ - особено за Пловдив?!? Града не е мръднал на йота! Същия си е! Прословутата "промишлена зона" е една популистка акция на ГЕРБ, от която реална полза за държавата и населението няма. Пловдивчани са си толкова бедни, колкото и преди. Те изборетиха уиндоу шопинга. За това и всички магазини там са на ръба. За това и нямат свестен МОЛ. И ти ми ги хвалиш? В София бил 2006г... Ахмак, не е важно само да се строи, но и за колко и от кого. Набий си го в тъпата глава непотребна!
0
3
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 63003 | Одобрение: -28337
От 10  15 години ходя по няколко пъти в годината за по няколко дена в Търново, понеже жена ми е от там и с децата обикаляме навсякъде. Ама ти щом не виждаш разлика в града, аз защо да ти отварям очите. Аз за себе си знам как е и не ме вълнува твоята версия, защото съм обикалял и преди и сега. 2006 имах гадже в София и бях там често, и видях колко е занемарена, мръсна и порутена, а сега като отидеш, все едно си някъде в на запад. Пловдив пък е пълен с фабрики и представителства на фирми и няма нищо общо спрямо преди, още малко и ще се слеят с Асеновград или Пазарджик.
2
0
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8735 | Одобрение: 2070
Насрания, имам само един профил. Стария го изтриха едни такива, като теб - комплексари. А относно какво е направил тиквата - спортната зала в Русе прилича на грозен бункер и от първоначалния план нищо не остана. Грозна и нефункционална. За Търново ли ще ми говориш бе, ахмак прост? Та аз там живея бе льольо! И какво е направил? Строиха пред Царевец площда почти 2 години. Потрошихме си колите по обиколните пътища, щото естествено не бяха ремонтирани. Ела сега да го видиш тоя площад на какво прилича. Паветата са на коловози и дупки! Да не говорим какви пари усвоиха УЖ за подмяна на целия водопровод на града, а то подмениха само главната! Единствения град, за който си прав е Бургас. Ама там имат кмет, който знае как да работи, дори да не е от ГЕРБ. За Димитър Николов няма какво лошо да кажа. А относно построеното където и да е в България - построено, ама за какви пари? Ама то тикве, като теб, няма как да си задава тези сложни въпроси, щото пък няма да му харесат и отговорите. Пари в България има, но се краде, като за последно. А относно пирамидата - много си се объркал къде съм и кой съм. И гледай да не те срещна, че добре ще те поздравя.
1
5
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 63003 | Одобрение: -28337
Ян, ти колко профила имаш бе тролче?? Какво си видял ти, прошляк? София, Пловдив, Варна, Бургас, Велико Търново, Русе, Стара Загора се преобразиха благодарение на Бойко, не преди него. Преди него никой нищо не е правил или ако са правили е било незабележимо. Преди Бойко да дойде на власт карах спортни коли, бях по млад и луд, а пътищата във Варна бяха като лунен пейзаж, чудех се по кой път да карам да не потроша колата, е сега не е като преди, дори имам велоалея до къщата си. Ти пръдльо запетайков, знаеш ли къде се намираш нареден в пирамидата??? Ако не знаеш кажи ми, аз ще ти покажа, аз знам, защото те виждам, малко си в ниското, но пък имаш писклив глас.
3
1
хабиби (преди 4 години)
Рейтинг: 8735 | Одобрение: 2070
Срабългарин, след ГЕРБ, който и да влезе в парламента, ще има по-голям капацитет да прави закони и да управлява! Видяхме глупостите на Фидосова, Ментата, Барни Ръбъла, на класната Цачева и на кого ли още не. Да не говорим, че след Винету, даже чистачка можем да сложим за премиер. Със сигурност че е чела повече книги от него, а и може по-добре да се изразява. Но след тоя селяндур от Банкя, ще е такова мазало, че няма да може да се изчисти поне 7-8 години. Ама ти как да го схванеш с простата си тиква? Върви при цар Тиква, да те погали по главицата.... Може и някой проектче да ти отпусне, нали много ги разбираш, а?
1
3
ПраБългарин (преди 4 години)
Рейтинг: 63003 | Одобрение: -28337
Славчо, ти не си нищо по различно от коментиращите в статиите. Само коментари и бла бла, то така е най лесно, да седиш отстрани и да даваш акъл, на българина там му е силата. Искам да те видя в парламента с власт, да покажеш на всички, че може да свършиш нещо полезно за народа, не само да коментираш като клюкарка.

Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама