Служители изкараха съветите на Илън Мъск, които той пускал вътре във фирмата: Ако някой ви губи времето, просто...
Ако Илон Мъск пишеше наръчник по бизнес етикет, неговият би бил доста тънко издание и с много обрани съвети, посочват от онлайн изданието Quartz, цитирано от "Manager.bg".
Причината са изтекли до служителите на автомобилния производител Tesla съобщения със съвети от него, огласени от новинарския сайт Electrek.
В съобщенията Мъск посочва как смята, че трябва да се работи, за да има максимална продуктивност. Това се случва след като вчера стана ясно, че той полага усилия да увеличи двойно производството на Tesla от юни 2018 г. конкретно за автомобила Model 3 - амбициозна цел в отговор на затрудненията на компанията да постигне производствените си цели и заплахата към нея от финансова криза.
Голяма част от изтеклото съобщение е посветена на плановете на Мъск да намали разходите на Tesla, за да подобри ефективността.
"Разочарован бях да открия колко много фирми подизпълнители са вплетени в Tesla. Често ситуацията е като руска матрьошка - един подизпълнителен в подизпълнител в под-, подизпълнител и т.н., докато най-накрая не намериш някой, който върши работа действително", пише Мъск.
Той предлага няколко съвета в помощ на работещите в Tesla, за да задържат продуктивност и да останат фокусирани върху производствената си цел. Съветите му може да се приложат и върху работата на мениджъри и служители на различни йерархични нива, коментират от Quartz.
Един от тях е: Не използвайте акроними или безсмислени думички да назовавате обекти, софтуер или процеси... Не искаме на хората да се налага да запаметяват някакъв речник, само за да функционират" на работа.
Друг съвет: Ако да се следва някакво "правило на компанията" очевидно е нелепо в определена ситуация и ситуацията изглежда като за карикатура на комиските "Дилбърт", тогава правилото трябва да се промени".
И още:
Продължителните бизнес срещи са това, което изгаря големите компании и почти винаги тези срещи се влошават с времето. Моля ви, излезте от всички тези големи срещи, освен ако не сте сигурни, че те предоставят стойност на цялата публика от участващи в тях, в който случай ги задръжте, но много кратки.
Освен това се отървете от честото свикване на срещи, освен ако не се занимавате с наистина много спешен въпрос.
Честотата на срещите трябва да падне рязко веднъж щом неотложният проблем е бил разрешен.
Станете и напуснете дадена среща или отхвърлете обаждане щом стане очевидно, че вие не добавяте стойност. Не е грубо да станете и да си излезете. Грубо е да карате някой друг да стои и да си губи времето.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!