Смяната на временния адрес в София вече може да се направи и по електронен път
снимка: Булфото
Засега услугата е активна само за район "Студентски", а догодина се очаква да заработи в цялата община.
За регистрацията се изисква нотариален акт на имота, на който искате да се регистрирате. За студенти е необходима заповедта за настаняване в общежитие. Системата е активна на сайта на Столичната община, предава БНТ.
"За по-малко от 10 минути, вместо да чакаме на опашка, ще можем да направим своята електронна смяна на адрес. След това колегите от администрацията обработват документацията и след това до 2 работни дни от подаване на заявлението изцяло електронно всеки ще получи по електронен път удостоверението си за смяна на адрес", заяви Генчо Керезов, заместник-кмет Столична община.
За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!