Спас Кьосев: Когато има криза, бизнесът трябва да се адаптира
Редактор: Виолета Николаева
"Производител на домати посочва три проблема - единият е, че почвата е капризна, другият - че ресурсите са скъпи - ток, вода, и третият - прекупвачите изкривяват нещата.
Има стартъпи, които дават решения - за автоматизация на оранжерии - поливане, поддържане, сензори, възможност да си гледаш доматите си от София, а те да са в провинцията", казва по Нова тв Спас Кьосев, екперт по комуникации и уточнява:
"С тези нововъведения се икономисват средства и ресурси. Капката пада точно там, където трябва. Сензори поддържат температурата, за да няма загуби в продукцията. Другото решение е покривни култури и семена, когато почвата не е заета, компютър ти изчислява кое е най-подходящото за теб и получаваш най-добрата продукция по най-добрия начин.
И третото, което ми хрумва е, че има мобилни приложения, които директно без прекупвачи могат да свържат производителя с прекупвача на ресторанта. Това също решава такъв проблем.
Въпросът е как се адаптираме в ситуацията. Когато има криза, бизнесът трябва да се адаптира."
За реклама в "Петел" на цена от 60 лв без ДДС/30,68€ на ПР публикация пишете на info@petel.bg
Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!
Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

