Спортната марка Under Armour е предпочитана пред Nike и Adidas

14.07.2022 / 06:03 0

Източник на изображение: unsplash.com

 

С какво марката Under Armour се различава от NIKE И ADIDAS?

HTC и Under Armour обявиха стратегическо партньорство за създаване на HealthBox, обединяващо мобилни иновации и спортни компании. По този начин се създава една от най-ефективните и безопасни екосистеми за спорт. Мнозина смятат, че продуктът UA е много по-търсен от подобни продукти, създадени от Apple в тандем с Nike и Adidas.

Сред дигиталните активи на компанията може да се забележи и сензационната покупка на най-голямата социална мрежа за хора, занимаващи се с фитнес, Endomondo. И след това приложенията за наблюдение на храненето и активността MyFitnessPal.  Всичко това показва, е от Under Armour не се страхуват да експериментират. Това се отнася както за стратегията за развитие на компанията, така и за рекламата и нейното управление.

Компанията вече няколко поредни години провежда състезание в областта на спортните иновации - Innovation Challenge. Това е отворено състезание, в стил „Търсим талант“, на което всеки може да изпрати своите идеи за иновации в спорта. Телевизионните проекти събират хиляди заявки за участие. Лично ръководството на компанията избира финалистите, които освен паричната награда получават възможността да участват в разработката на техните продукти.

Under Armour - стратегия

Маркетинг директорът обобщи настоящата стратегия на компанията само с две думи: фокус и дисциплина. В момента стратегиите на Under Armour се измерват с 5-годишни планове както за продуктите, така и за развитието на компанията като цяло.

Дисциплината и ежедневната работа са в основата на марката.

„Когато говорим за нашия продукт в рекламата, искаме зрителят да види себе си в него, а не суперзвезди, както правят Nike или Adidas“, казват от ръководството. „Не казваме, че наш купувач ще бъде Кристиано Роналдо или Майкъл Джордан. Ние просто искаме да помогнем на хората, които не могат да си представят живота си без спорт, да постигнат резултати. Даваме на спортистите това, от което се нуждаят, които винаги, във всеки един момент са готови да рискуват и да влязат ол-ин в името на победата.“

На кого залагат Under Armour?

Фактът, че това не са само думи, се потвърждава от факти като договора със Стивън Къри, американски професионален баскетболист. Баскетболната суперзвезда носеше Under Armour по пътя си към спечелването на редовния сезон в НБА и да стане най-ценният играч в лигата.

През сезон 2015/2016 Голдън Стейт Уориърс постави рекорд за всички времена в НБА със 73 победи в редовния сезон и счупи легендарния рекорд на Чикаго Булс от 72 победи. Къри постави нов рекорд на НБА за тройки с 402.

Резултатът на Къри доказва, че има само един начин за успех. „Трябва да тренирате всеки ден и винаги да вършите тежката работа, трябва да сте готови да се издигнете след всеки провал, само така можете да спечелите и да постигнете целта си“, казва Стивън Къри.

Освен със спортната арена марката Under Armour си сътрудничи с всяка индустрия, свързана с физическа активност. И няма значение дали става дума за футбол, фитнес, танци или балет. Мисти Копланд, първата афро-американска танцьорка, назначена за прима от Американския балетен театър, също тренира с Under Armour.

 Сега много анализатори са съгласни, че Under Armour е най-бързо развиващата се компания за спортно облекло. И след 8 - 10 години компанията може не само да удари пазарния дял в продажбите на спортни стоки, зает от Nike и Adidas, но и да ги изпревари.

Чрез своите иновации и маркетинг, насочени специално към младите хора, които спортуват, Under Armour всяка година “отхапва” голяма част от установените монополи.

Компанията разчита на тези, които спортуват и са готови да работят, за да постигнат успех, а не просто искат да носят модна марка. Under Armour вече е номер едно по продажби в сегмента на бюджетните спортни дрехи.

 

*публикация



За реклама в "Петел" на цена от 60 лева без ДДС на ПР публикация пишете на info@petel.bg

Следете PETEL.BG всяка минута 24 часа в денонощието!

Последните новини виж - ТУК!


Проверка на фактите: Съобщете ни, ако видите фактологични грешки и нередности в статията или коментарите. Пишете директно на info@petel.bg. Ще обърнем внимание!


Изпращайте вашите снимки на info@petel.bg по всяко време на дежурния редактор!

 

 



Последни новини

 
Всички права запазени © 2011 - 2024 Petel.bg Изработка и техническа поддръжка Дот Медиа
затвори X
реклама